dritgrei hei hei! Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 "Næmmen mamma, du er jo helt myk der hvor det skulle vært muskler, se - jeg kan vri helt rundt..." sa han og tok god tak i overarmshenget... :-)
Gummelillan Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hæh..? Nei, den skjønte jeg ikke.. Hvordan går det an da... ;-)
Karomamma Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Ha ha ha ha!!! En av favorittaktivitetene til Karosnuppa er å dra opp toppen min og klapse skikkelig på mageflesket. Vi snakker ordentlig fleskeklapselyd MED dissende etterdønninger som varer en stund. Da ler hun godt og det gjør jeg og - litt flau og litt glad!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 hehehe...de får det sagt ! Ler så jeg griner her=0)=0)
Superlis Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Ja hva er det de sier: Av fulle folk og barn skal man høre sannheten..hehehe...men de er ikke fullt så ærlig når de blir større. Jenta mi på 14,satt og så på meg her om dagen og sa: "Jeg synes ikke du er for tykk,du er veldig fin du mamma" lille snuppa mi:)) Vi er vel like høy og "bare"20 kg som skiller oss,jaja.....
Reveenka Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Hehehe! Skulle ha ledd høyt hvis jeg ikke hadde hatt så vondt i halsen! Men det heter ikke overarmshenget - det heter "grevinneslarken"" c";)
♥Snulder Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Hadde det vært en slik der konkurranse i f.eks. Miss Flapping Underarms..... så hadde jeg vunnet ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Eller Bestemors trygge vinger (Mors trygge vinger;-)) Kjært barn har jo som kjent mange navn:-))
Ronja65 Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Ehhh... men vi gleder oss til en veltrent gummis. For vi skal nemlig sitte der med paraplydrinker og heia.... en aning missunerlige kanskje:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå