Gå til innhold

denne nesesprayen som skal hjelpe utdrivnings refleksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som bruker denne hvor fort blir en sånn tom, jeg har resept på tre stykker og de er holbare en mnd når de eråpnet. min første er snart tom og jeghar bare hatt den litt over en uke. og jeg har bare tatt en sprut hvær 3 time, ikke om natten. trodde den skulle vare lenger da. er det fler som tømmer den så fort.

de virker supert da ammingen går mye lettere og jeg blir ikke sår lenger for han må ikke jobbe så hardt lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er navnet på denne sprayen??

Skrevet

Syntocinon 6,7 Mikrog

fåes på resept og det er 5 ml i flasken.

Skrevet

Har brukt den i mange mnd nå....,og jeg har en flaske i ca 1 uke(noen ganger 5-6 dager)........

Skrevet

da betyr det at jeg kan regne med å måtte kontakte legen om et par uker allerede for å få ny resept.

vel det er jo værdt det. det hjelper knøttet, sliter litt for har jo ikke nok og må gi flaske og knøttet har begynt å få tendenser til puppenekt så den sprayen hjelper endel med det. selv om han innimellom nekter helt og bare skriker og skriker.

Skrevet

er dette normalt. og får man ikke resept på fler i slengen enn tre for det varer jo ikke en mnd en gang da????

Skrevet

Sprayer dere i nesen? - for å få ut mer melk? Skjønner ikke helt dette jeg...

Skrevet

Ja sprayen inneholder et hormon som hjelper melka ut (progestron eller noe lignende?) dette hormonet taes opp i de mange små blodårene som passerer gjennom nesen. Høres sikkert mystisk ut, men er ganske fornuftig når du tenker over det..Da taes det mye kjappere opp enn feks gjennom piller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...