Gå til innhold

Nå lysner det der ute....

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og jeg vil være den første til og ønske dere en super fin dag!!! Har prøvd og lese gjennom de siste innleggene,men ikke svart på noen enda. Dere er noen flotte jenter alle sammen,og jeg føler meg heldig som fant dere:)) Helgen her hjemme har vært flott,og jeg føler som mange andre her inne at jeg er heldig med familien min. Det føles godt og ha de rundt meg og det gjør godt og føle at vi trives i hverandres selskap og har omsorg for hverandre. ........Her er noen små ord for dagen:Det vi gjør for andre betyr mye,men vi får sjelden vite det.......................................................................Når man står med begge føttene på jorden,har man ofte bilen på verksted!!!.........................................................................................................................Ha en vidundelig dag jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen superlis, jeg koser meg her med håndkle på hodet en kopp te, tre ristabrødskiver og radioen.... jeg nyter hver dag som kan gi meg denne følelsen i kroppen. Slett ikke alle dager har gitt meg glede, men nå har jeg vært glad i snart to år i strekk.... det nærmer seg en slags rekord syns du ikke?

Vi er heldige vi som kan si at vi har det bra, for jammen finnes det mange som godt kunne fått litt av meg. Mange som er trist og redde og slitne, bare rett rundt hjørnet... Så vi får nyte det gode vi har, og spre det så godt vi kan!

Ha en god dag du også!!!!!!

Skrevet

Takk for fine ord for dagen, Superlis!!

Det er en god dag i Oslo også!! Sola skinner, Karosnuppa trallet seg inn i barnehagen med lua på snei og jeg gleder meg til å gå på pubquiz i kveld med det faste jentelaget "Lårhønene".

Vi går for seier i dag, det ble "bare" andreplass forrige mandag.

Ha en fin dag, alle sammen :)

Skrevet

Takk for det og ha en vidunderlig dag du også:-))

Jeg har jo holdt sengen(stort sett) hele helgen, og lader opp til tur imorgen.......nå skal jeg snart stå opp og prøve meg litt igjen......skal nemlig lage lapskaus idag, og håper virkelig at all hvilen med beinet i fatle har gjort susen;-))

Og jeg har verdens snilleste sambo, og kjekkeste også for den sakens skyld;-) Han steller og stuller og har hjemmekontor idag, for min & Hannahs skyld. Sukk.......så heldig jeg er:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...