Gjest Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 gjorde at gubben sparte til skjegg først.så skulle sykkeln komme senere....vell,nå har han "spart" lenge,men det eneste som ble realitet er skjegget......=) men så spurte han lillegutt om han skulle ta det.å knærten som hyla ble stille....resultat....JEG FIKK ENDELIG FJERNA BUSTA,hehehe. hipp hurra !!!!!! =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Grattis med "ny" mann;-)) Han jeg bor sammen med har særdeles kraftig hårvekst i ansiktet.........og jeg liker det, for når han tar skjegget så ser han plutselig så veeeeldig ung ut............hihihihihihihi.......og da blir jeg plutselig såååå gammel.............fniiiiis.................:-))
phantomet Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer med ny glattbabert mann...*smiler* Stas med litt forandringer... Du får passe på å gi masse komplimenter om du ønsker å bevare ham slik...er det noe menn liker så er det slikt!! Og masse kosemose...det virker bestandig positivt!
Ronja65 Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 He..he.. Får håpe at drømmen om motorsykkel består da?. Jeg tokk selv motorsykkel lappen for noen år siden. Jeg og eksmannen kjørte av veien og motorsykkelen ble vrak, og vi fikk vondt både her og der( Han kjørte) Etter det så har jeg fått lit skrekk. Men jeg har kjørt lit i sommer på min mor og fars sykkel:-).Det gikk fint:-) Yes du leste rett. Men min far og mor på 79 og 66 år, har motorsykkel:-).
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 drømmen består ja...men at han fjerna busta,etter såå mange år,ja det hadde jeg aldri trodd =) en helt ny mann gitt.så morro at foreldra dine kjører sykkel da =) tenker di koser seg på turer.hadde sykkel her.den siste var en ural,med sidevogn(plass til kjerringa)...men der ble det bikkja som tok plassen da =0) tok noen timer selv for mange år siden,men turte ikke fullføre,heehe..
Karomamma Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Gratulerer med skjeggfri mann!!! Hvis du liker ham bedre uten bust, må du bare passe på å nevne det ofte Jeg liker 3-dagers, så jeg prøver å overtale min kjære til IKKE å barbere seg.... Han vil helst være glætt så jeg må være skikkelig lur når jeg ymter frempå, hi hi. MC derimot, trenger han ikke begynne med for min skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå