Gå til innhold

Trenger vi denne siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent ingen innlegg og langt mellom hvert svar. Kan vel skyldes at debatten ikke har ligget særlig tilgjengelig fram til nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer enn ett døgn er gått og ingen har svart, så da er det vel ingen som trenger denne siden?!

Skrevet

Mulig det er for mange å velge mellom....

Skrevet

Jeg er 33 og mor til ei på 16 mnd. Men også til en på 11 og en på 7. Jeg tror at grunnen til at denne siden er så lite besvat er at de fleste på vår alder har flere barn og ikke er så opptatt av andres meninger som første/andregangsmødre. Og hvis det er førstemann er det jo mye mer relatert action på baby/småbarnssidene. Dessuten fantes det ikke slike sider da jeg ble mor første gang. Må jo innrømme at jeg er ikke helt vant til dette medieet, noe som syntes meeeeget godt da jeg idag har gjordt en oppdagelse og svart på samtlige linker. Hurra for utviklingen!

• 2 uker senere...
Skrevet

Er nok mange forum her inne som ikke blir brukt så ofte

Skrevet

Denne siden har jeg ikke sett før nå.

Har i grunnen ikke tenkt på at jeg kunne trykke på "alle forum på DIB" før nå. Litt dumt at ikke alle linkene ligger ute....

Skrevet

Jeg har ikke sett denne siden før nå, jeg heller...

Jeg tror ikke grunnen til lite aktivitet her er at de fleste på vår alder har flere barn... Gjennomsnittsalderen på førstegangsfødende er ikke den 28/29???? Jeg er selv 29 - og bør vel derfor være rimlig gjennomsnittlig førstegangsmor...

Kjekt å ha noen like gamle å ta opp ting med og:) Ikke bare like gamle barn:)

Skrevet

Jeg fikk tips om denne siden tilfeldigvis gjennom en annen side... den er for lite tilgjengelig, det er vel derfor jeg ikke har brukt den hittil. Men jeg kunne godt tenke meg å prate med andre på egen alder, som Mamman til Eline sier :)

Selv er jeg 27, og har to småjenter. Lilletrollet blir snart 3, og Knøttemor er 5 uker. Gubben er 35, så jeg føler meg vel nærmere 30 enn 20 for å si det sånn.

Skrevet

snart 29, og mamma til ei jente på snart 9 mnd. hadde vært kjekt om dette forumet lå på listen til høyre her, så hadde det kanskje blitt brukt mer ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...