Faylinn Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Noen flere som opplever at det gjør vondt med disse knipeøvelsene etter at dere fikk smerter pga bekkenløsning? Litt redd for at det skal bli enda mere smerter om jeg fortsetter og lurer på om jeg bør droppe knipinga. Har nettopp begynt å slite og finner ikke helt ut hva som er værst og best for smertene. Akkurat som om de ikke kommer umiddelbart sånn at det er vanskelig å vite akkurat hvorfor jeg har vondt nå. Dvs, vondt i halebeinet og ryggen kommer når jeg sitter lenge, og korsryggen kan gi gangsperre etter en stund på asfalt, men knivstikksmertene i symfysen og underlivet kan komme når som helst, og ofte når jeg har lagt meg om kvelden og liksom skal sove..
Faylinn Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2007 Ingen andre som har opplevd dette?
17.januarbaby Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 vet ikke om det er bekkenløsning jeg har, men mye smerter i hofte og korsrygg... er feks våken nå fordi jeg ikke får sove pgs smerter i hofta. klarte ikke å gå på do i natt og måtte nesten krabbe. jeg gikke en lengre tur på asfalt i går kveld, og tror dette er årsaken til at jeg har vondt nå og i natt. har prøvd litt knipeøvelser, men får også vondt da.... ikke hele tiden men noen ganger. er lei av å ikke kunne gå.....
hjerte Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg får ikke vondt når jeg gjør knipeøvelser, til tross for sterke plager med bekkenløsning. Men det er jo så individuelt hva som utløser smerte. Kan dessverre ikke gi deg et råd jeg vet er rett, men jeg går til fysioterapeut en gang i uken pga bekkenløsning, og får hele tiden beskjed om at vi ikke skal provosere smertene. Så da skal du kanskje ikke drive med knipeøvelser visst det gjør vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå