Karomamma Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 ...har jeg glemt å fortelle om. Da jeg var liten, fikk jeg en liten krakk av farfaren min som han hadde laget til meg i smia si. Ante ikke hvor den lille krakken var blitt av, men på julaften pakket Karosnuppa opp en rød, blank krakk!!! Min kjære søte bror har tatt vare på krakken og pusset den opp!! Inni krakken har han latt et felt være umalt, der står det med skjelvende skrift Til Karomamma fra farfar julen 1970.... Så har lillebroren min skrevet Til Karosnuppa fra onkel. Er ikke det en flott gave? Jeg måtte grine litt, jeg
phantomet Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Å for en flott og nostalgisk gave!!! For en suveren bror du har, og Karosnuppa er heldig som har en slik snill onkel! Skjønner godt at du felte en tåer eller fem da ja...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Åååååå...........så utrolig koselig!!! For en nydelig gave og en nydelig onkel til Karosnuppa...:-)) Kjente jeg ble våt i øyet her jeg og;-))
Ronja65 Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Så flott...Innrømmer et lite våt øye her også:-))
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 å så flott!!! en veldig snill onkel karosnuppa har =0)
Karomamma Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2007 Jaaa, han er en helt fantastisk onkel til Karosnuppa og min søsters tre! Et overskuddsmenneske som behandler alle barn som invidider fra de er knøttsmå. Det koster ham ikke fem øre å ta med 4-5 unger på skøytebanen, sykkeltur, vinterfiske eller overnattingstur i skjærgården med seilbåten. Min kjære lillebror har et bonusbarn fra før 9 og i april ble han pappa for første gang i en alder av 39. Ei nusselig lita bollekinnprinsesse!!! Likevel har han tid til alskens småprosjekter med onkelbarna! Jeg blir rett og slett glad og varm inni meg når jeg skriver dette
Gummelillan Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 For en flott onkel Karosnuppa har og for en gave. Skjønner tårene! Tenk hvor glad Karosnuppa blir for den krakken når hun blir eldre da og til slutt kan gi videre til sine unger igjen...????? Kjempekos!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Dette er den fineste søteste historien jeg har lest! DEt minner meg om hun på radioen som finner ting som folk mangler vettu... en gang da jeg var liten hørte jeg på det også fant hun ei bestemor til ei lita jente - det var sterkt og jeg har ikke glemt det, og denne lille krakkhistorien er enda finere! Bra bror og onkel - han heier vi på!
Reveenka Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Å, for en flott og omtenksom bror du har! c",)
Karomamma Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2007 Ja, han er bare helt topp!! Må skrive litt til, for det beste av alt er faget hans er hvordan vi lærer barna våre saker og ting (didaktikk). Det er altså han hjelper våre fremtidige lærerne hvordan de skal utvikle våre englebarn til små, fine mennesker! Akkurat nå holder han på med en doktorgrad, men ellers er det rett mann på rett plass
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 Å jeg blir så glad av mennesker som ikke gir seg selv så mye begrensninger i livet, men som griper livet, lever og nyter, og gleder seg over her og nå! Han høres ut som en sånn en han broren din, og vet du hva? Min sambo er også en sånn en - jeg er superduperheldig som har en kjæreste som også kan ta med seg alle barna og gjøre morsomme ting, fullstendig uvitende om at det finnes begrensninger, for de finnes vel kun i vårt eget hode eller?
dritgrei hei hei! Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 det er i alle fall der det bor flest begrensninger... Noen finnes de fleste bor i hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå