Gå til innhold

Hans barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor med oss annehver uke,det er er hektisk barn med litt bagasje. Søt unge ! Jeg lurer på...når min kjære sier : det blir uvant stille her neste uke, kan jeg si at jeg er sliten når uka er omme, og at jeg gleder meg til en stille uke ? Eller bør jeg prøve svelge det....

Det er ikke fordi jeg ikke liker barnet, for det gjør jeg !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg ikke at du skal si nei. Han sier det for á vise hvor mye han savner ungen sin nár han ikke er sammen med ungen, og hvis du da sier at det skal bli godt med en stille uke, sá kan det for fars del virke sárende. Og á sáre de vi er mest glad er unódvendig. Sá hold det for deg selv.

Skrevet

Enig med Memo, det er greit å holde slike ting for seg selv. Det er vondt for både mødre og fedre å bare se barnet sitt annenhver uke, og det blir veldig feil sårende for dem å høre at det skal bli godt uten.

Men det er lov når barnet er der å si at det er slitsomt for deg fordi situasjonen er uvant for deg. Da går jeg ut fra at du ikke har barn selv. Jeg er også veldig sliten etter en uke med datteren til min mann her, og jeg er ærlig med ham at dette er en uvant situasjon for meg, og at jeg blir nok fortere sliten enn han blir. Men jeg presiserer at jeg setter pris på selskapet hennes når hun er tilstede. For det er viktig for ham.

Gjest Antarctica
Skrevet

Si heller: "Ja, du savner henne vel, kan jeg tenke meg. Vi får prøve å gjøre noe hyggelig sammen vi to i stedet. Noe vi ikke gjør når vi har barn i huset."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...