phantomet Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Da eldste gutten(7år) kom hjem fra en kompis, hadde han med seg en sekk fyllt med alt det våte tøyet etter at de hadde lekt ute. Phantom-mannen ba ham huske å henge alt det våte opp, siden han må ha med tørr dress på skolen imorgen.. "Jada pappa, det skal jeg gjøre...." Nå oppdaget nettopp pgantom-mannen hva han faktisk hadde gjort. Han hadde nemlig hengt opp hele sekken med innholdet i til tørk... *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Sukk......den som hadde vært mann..........så enkelt livet hadde vært da;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Sukk.......den som hadde vært mann................så enkelt livet hadde vært da;-))
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 hahahahahaha =0) så herlig en gutt da =))) han gjorde jo som han fikk beskjed om da =)
Ronja65 Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 He he..Ja noen ganger så imponerer de oss våre herlige unger:-))...
Blomman Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 hehe sånn 7 åringen vår kunne gjort og.... hehhe
Karomamma Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 HERLIG!! Med den overskriften så jeg for meg en mini-phantomet med hatt og dressjakke. He he he....
Maud Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Akkurat det samme gjorde min 7-åring etter å ha vært på svømming. Da jeg så det og sa han måtte ta det ut og henge det opp, svarte han at "Jeg gjorde jo akkurat det du sa, jeg hengte opp tøyet i posen". Snakk om å tolke ting bokstavelig! Jeg har en kollega som sier han velger å være behagelig inkompetent når han vil at andre skal ordne opp for ham. Sånne menn vil jeg ikke oppdra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå