Gå til innhold

Vem får dekket 64% til barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor til 2 små (21 mån og 3 mån), den ene går i barnehage fulltid og den lille er jeg ju selvsagt hjemme med. Jeg betaler høyeste sats...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får dekket det.....er alenemor da. Søkte om tilskudd til barnepass eller hva det nå heter.

Skrevet

alle aleneforsørgere som jobber 50% og mer eller er reell arbeidssøker får barnetilsynsstønad som dekker 64% av utgifter til barnepass

Skrevet

Ok, tusen takk. Da kan jeg søke når jeg går ut i jobb igjen da.

Skrevet

Får man det også da man går på skolen? Og har barn i bhg?

Skrevet

ja du får også når du går på skolen, eller som det står i nav sine papirer om du er under nødvendig utdanning

Skrevet

Er du sikker på at du skal betale høyeste sats? Jeg betaler kun 777,- fordi jeg har inntekt på under 150 000 i året, får dekket 64% av 777 kr.

Det er fulltidsplass...

Skrevet

Ja jeg har sent in intektsdokumentasion flere ganger. Man får høyeste sats om man tjener mere en 250000 og det gjør vel jeg da. Har vel ca 180000 men dom tar vel med alle bidrag i tilegg kanske?? Syns det er litt mye o betale faktiskt...

Skrevet

Av stønadene er det bare OS som er skattepliktig,så hvis du mottar redusert OS og i tillegg jobber, har du nok for høy inntekt ja.Andre bidrag og stønader er ikke inntekt.

Skrevet

Jeg har fødselpenger og redusert OS (2100) Men jeg kan da ikke førstå hur det kan bli over 250000??? Får vel spørre trygdekontoret om det neste gang kanske...

Skrevet

jeg bet også høyeste sats på mitt barn.

fordi de regnet ut at jeg hadde over 175 000( uforståelig)

men de regner utfra brutto ikke netto.

Skrevet

du får ikke dekket barnehage så lenge du er hjemme i permisjon. dette er uavhengig av hva du tjener for da mener de at du kan ha begge hjemme desverre. men med det samme du går ut i jobb igjen er det bare å søke.

Skrevet

Er student - og får dekket 64% av b.hage utgift, og er kjempeglad for det!

Skrevet

på nav sine sider står det følgende.....

"Dersom din årlige inntekt er større enn seks ganger folketrygdens grunnbeløpet, får du ikke stønad til barnetilsyn."

mener det da er rundt 300000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...