Gå til innhold

Søndagskos...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Summen av dagen idag er god!!! Fire fornøyde unger som hver og en har fått dekket sine behov for lek og voksenkontakt...

Det er så tydelig å merke når alle har hatt det bra.

Måka har vært sammen med pappaen sin, han har fått observere søsken og venner i iherdig lek, sittet midt i flokken oppe på bordet under flere hyggelige måltider, ligget i sofaen og kost og skravlet med mammaen og avsluttet dagen med et deilig bad ,fulgt av nakentid på varmt bad, med kos og masasje...Han sovent med et smil da han endelig ble lagt i sengen sin.

Junior har sunget seg selv i søvn etter å ha hatt en dag med lang tur med masse skravling med pappaen sin, besøk av bestevennen, lek med storesøsken og sofakos med hele gjengen og lesestund med mamma.

Begge de eldste har lekt hjemme først, så gått tur til hver sin venn, lekt med hverandre etterpå, sett film og kost i sofaen. Nå er akkurat eldste gutten ferdig med et slag sjakk med pappa, mes jenta sitter ved siden av meg og leser Harry Potter...

Huset har fått en rask shine mens gjengen var avgårde, mammaen har tatt seg en lang deilig dusj...Selv bikkja har fått seg en runde med børsten og klotangen...Og ligger nå rolig og fornøyd under salongbordet etter å ha vært på tur...

Ja, denne søndagen har vært god!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg få vokse opp hos dere jeg også..?.;-))))))

Høres ut som en veldig koselig dag i en veldig god og koselig familie!

Skrevet

Ja, her vil jeg også være med på søndagskos!!!!

Skrevet

Vilken fin dag:-))

Vi har også hatt en fin dag. På tross av at storebror har lakenskrekk:-))Men det har hans morsa også:-)).

Vi har bla besøkt et vennepar i Drammen som fått en alldeles nydelig pike i desember. Det er helt utrolig hva de små vokser fort:-)).

Skrevet

for en fin dag dere hadde da=)

her ble det lek i snøen,og sultne unger som kom inn.helt klart at frisk luft gjorde susen,hehe.hadde en fin dag,sånn midt på da.jeg avslutta hele greia med å rive adventstjerne i hue.som resulterte i at ene spissen sto fast,og blodet randt,hahahaha..det gjorde vondt det =))

(tar ikke ned pynten her, før eldste gutt har feira bursdag.som er i mårra.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...