Gå til innhold

lurer litt ang farskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi fyller ut den blanketten på trygdekontoret ang farskap, så står d om d er greit at d blir avgjort med en dna prøve.hvis du svarer nei der hva skjer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir vel ikke avgjort da, eller du må inn på møte eller noe, jeg er ikke helt sikker.. men jeg lurer på noe der jeg og, dersom du skriver at bf er bf dersom det blir tatt blodprøve, (for du skal jo skrive under på det der) og så viser det seg at han ikke er bf likevel, hva kan nav gjøre da? hva skjer da?

:) litt rotete, men håper noen forstår:)

litt anonym nå...

Skrevet

Da må man vel finne ut hvem andre man har hatt sex med da.. Og så må man vel kanskje ta en dna prøve av han også! Eller dem.. Kommer jo helt ann på hva man har drevet med, hehe..

Aner ikke.. Vi tok blodprøver i dag, men jeg vet jo at det er M som er pappaen.. Så vet egentlig ikke hvordan dem gjør det da - men regner med at man blir kalt inn på nytt for å prøve å finne ut hvem det da kan være som er pappaen!

Skrevet

er ikke noe krav å fylle ut hvem barnefaren er. hvis du gjør det og barnefaren nekter å skrive under på erkjennelsen av farskapet så må de ta dna-test. dette skjer KUN i tilfeller hvor far ikke erkjenner farskapet. jeg slet med dette fordi bf ikke skrev under i tide. da ble de kalt inn til dna-test.

jeg fikk beskjed om at hvis jeg ikke fylte ut hvem barnefaren var fikk jeg ikke mer en 75% av minstebidrag fra staten. derfor "taper" du litt penger på ikek å fylle det ut, men i noen situasjoner er det kanskje like greit?

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...