Gå til innhold

Noen her med erfaringer fra 3D ultralyd i Moss??=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greier ikke å bestemme meg om jeg skal dra til Moss eller på Majorstuaklinikken...Moss er nærmere så d frister egentlig mest. Men har veldig lyst å høre om noen har erfaringer derfra før jeg bestiller.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ingen erfaringer..men hørt at det er bra=)

Skrevet

Hva heter den 3D ultralyd "klinikken" i Moss og hvor ligger den?

Skrevet

Knøttet Ultralyd - Det Gule Huset

Høienhaldgata 4, 1532 Moss 69 20 46 50

Skrevet

Sitter og vurderer om vi skal bestille 3d ultralyd vi også, selv om vanlig ultralyd viste at alt sto bra til med den lille. Moro med skarpere bilde. Jordmora som har 3d ultralyden i Moss er en av de flinkeste i landet og er veldig dyktig. Naboen var hos henne da hun var gravid og skryter masse av henne og 3d undersøkelsen. Det er jo en forutsetning at barnet ligger i en posisjon hvor det er mulig å se noe særlig, da, men det gjelder jo uansett hvor du velger å dra.

Skrevet

Hva koster det for 3D UL i Moss? Er det vanskelig å finne fram for oss som evt. kommer kjørende fra Halden og ikke finnes kjent i Moss?

Skrevet

Søk opp adr på opplysningen1881.no - så får du veibeskrivelse.

Skrevet

Her er en link til kart =)

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HKSD9C

Det koster 1000 kr for 3d der.. Får med bilder (som ved en vanlig ul) Og en cd rom med stillbilder =)

Gikk på vanlig ul til henne nå på tirsdag (hadde henne sist også) og hun er utrolig dyktig. Tar seg god tid, forklarer og peker =)

Skal bestille time til henne i mars jeg da =) Hun sa selv at hun helst utfører dette mellom uke 25-32.. Men er jo bare å ringe å høre da.. Grunnen var pga str av fosteret osv =)

Skrevet

Bare dytter denne opp så du ser den jeg =)

Skrevet

Dytter en gang til jeg i tilfelle dere som lurte ikke har sett svaret mitt =)

Skrevet

Hei!

Jeg har bestilt 3d ul i februar i Moss på Det Gule Huset. Gleder meg(oss) masse! Vi var veldig fornøyd med rutine-ul'en vi hadde med henne på Moss sykehus.

Skrevet

Er de samme damen som er på sykehuset som er på det gule huset? Hun på sykehuset er bare så kjempeflink! Liker henne veldig godt. Hadde henne ved forrige svangerskap, og var hos henne igjen nå for en ukes tid siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...