Gjest Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Nå hater jeg alle klærne mine.. Har brukt de samme hele svangerskapet, hovedsakelig 3 mammabukser. Har kjøpt noen flere, men de har jeg følt meg alt for "kjerring" i.. Nå vil jeg bare komme meg i fin form og få kjøpt meg noen stilige og fine klær igjen.. Den beste mamma buksa mi som liksom har vært litt baggy,er nå nesten stram..Gud jeg føler meg feit! Men heldigvis kort tid igjen da-. *syte* Hehe.. Flere??
Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Helt enig med deg!! Føler meg feit i de mamma-klærne, i tillegg til at de er stramme nå... Jeg har nu ca 9 uker igjen til terminen, så det er en stund til jeg må gå i mamma-klærne.. KJEDELIG! Jeg gidder ikke å kjøpe flere nye mammaklær og heller bruke store stygge posete klær jeg har i skapet.. Sukk....
mayaya Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg kjøpte meg rett og slett to nye topper i går jeg - for nå er jeg lei ja...!! Men buksene er en annen ting ja... Den ene som jeg synes funker, er "litt" utbrukt...
jentebaby i hus Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Helt enig. Har brukt disse klærene no i ca 25-30 uker. tre bokser, tre gensre og noen topper. Har liggende mange gavekort som eg skal kjøpe klær for når kroppen er klar for ny garderobe.det gleder eg meg masse til. Heldigvis ikke lenge til, termin om to dager
Krølle79 Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Er så enig, så enig! Er forferdelig lei av de skarve klærne jeg har! Jeg har også 9 uker igjen, men jeg vurderer om jeg ikke skal se om jeg finner et par nye topper.. Synes jeg går rundt som en konstant slask foran sambo'n.. -dessuten kan det hende at vi vil prøve en gang til senere, og da kan det være kjekt å ha noen "nyere" å få bytta ut de blasse og utvaska klærne med..
Skilpadden Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Helt enig. Jeg er også møkk lei av disse mamma-klærne, og jeg er bare 28+3, så har lenge igjen. Sist jeg var gravid syntes jeg det var litt stas med mamma-klær, men nå prøver jeg å gå i så mye av de vanlige klærne mine som mulig. Går ikke engang og ser etter nye mamma-klær. Gleder meg til å kunne kjøpe nye, fine klær til sommeren, og til å pakke ned mamma-klærne. De skal gis bort til den første jeg kjenner som blir gravid.
SuperJessie <3 Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Du og ? Jeg har allerede handlet på januarsalget, FIIIIINE gensere jeg skal bruke etter fødselen.. Tør ikke kjøpe jeans, men jeg skla jo føde i løpet av jan/feb så det ordner seg nok..
gladbaby Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Ni uker igjen er jo kjempelenge hvis en tenker på at en skal gå i klær en ikke orker synet av lenger! Gå på salg, da vel, så finner du sikkert noe fint som ikke koster all verden! Det har jeg gjort!
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Ja uff, er så utrolig lei mammaklærne jeg og!!!! Gleder meg noe så sinnsykt til å kunne gå i dongeribukse igjen, og å kunne finne fine klær i butikkene. Mammaklærne jeg har er ikke akkurat de fineste, ikke buksene i alle fall, virker som at man må betale i dyre dommer for å få fine mammaklær... Men heldigvis bare 12 dager igjen, så er jeg et skritt nermere til dongeribuksa som ligger i skapet og venter på meg=)
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Føler meg som en konstant slask- pudding- hval. Først hadde jeg tenkt å ta vare på alle mamma klærne,men nå har jeg bestemt meg for å gi bort det aller meste til de neste som blir gravide! Jeg har ikke brukt dongeri siden jeg var 3 mnd på vei.. gud jeg gleder meg :-) MEN, anbefaler å vente ett par mnd med de store kjøpene, man krymper mer enn man tror :-) Kjipt at klærne er for store rett etter man har kjøpt de :-) Gud det skal bli gøy å kjøpe ny garderobe...Bare å begynne å spare ;-)
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 Hehe, har ikke gått med dongeri på minst så lenge jeg heller. Har heldigvis noen gavekort jeg har fått som jeg skal spare til jeg kan handle meg litt klær=) skal bli knallgøy=)
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 hehe ja.. :-) Må bare få litt fart på flesket, så er det maniac- shopping next ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå