AwholeNewWorld Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg hadde en MA med utskrapning. Jeg blødde et par dager, så ga det seg helt i et par dager, og nå ser det ut til at jeg har begynt å blø igjen. Er det noen av dere som har opplevd det samme? Jeg snakket nemlig med sykehuset i går og de sa det var vanlig. Men jeg bare lurer på erfaringene deres? Jeg er klar over at det "normalt" å blø i 2 til 3 uker etter utskrapningen, men jeg syns bare det var rart at det stoppet og kom tilbake etter noen dager,liksom. Håper på noen svar :=) Klem, klem!
Ginger-mor Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Heisann:) Jeg hadde også et par dager der jeg ikke blødde noe særlig, kun litt brunlig utflod, men så begynte det igjen. Blødde to uker alt i alt.
TussiLussi Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg sluttet noen dager, fortsatte så i flere uker, før jeg etter ny UL måtte til en ny utskrapning. Du kan nok regne med et par ukers utblødning, men hvis det ikke stanser, råder jeg deg til å sjekke om de har fått med alt på utskrapningen. Blir dette liggenede lenge kan man få en infeksjon.
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Heisann!! Jeg hadde en MA i desember..Men hadde ikke utskrapning...Fikk en stikkpille for å få igang aborten. Jeg blødde VELDIG mye i 2 døgn..(store klumper) Sorry detaljen..Og så ga deg seg igjen..Men etter 4 dager begynte det å blø VELDIG mye igjen..Da reiste jeg opp til sykehuset for en sjekk. Det var veldig skremmende..Men normalt. Så hvis du ikke har enormt store smerter..så vent litt å se.Men hvis du er veldig urolig, kan det være lurt å ta en sjekk for din egen del. Ønsker deg kjempe lykke til. Det er en veldig vond opplevelse å miste trøsteklem fra meg
*Vetlis* Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Hei! Det skjedde med meg også! Men jeg blødde nesten ikke noenting den første gangen! Andre gangen blødde jeg mye og lenge. Tror det faktisk kommer ann på personen som gjør utskrapingen? Hvor grundig de gjør det liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå