Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hva ligger i det? Hva skjer etter at barneværnet mottar et slikt? Blir det stående i "papirene", selv om de ikke finner noe å klage på?? Min svigermor er ute etter å ta meg =(
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 hvis de ikke finner grunn til bekymring blir meld slettet. vet du at hun har sendt brev?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Nei, jeg vet ikke om det er sendt. Jeg tror det er bare en trussel! Men hun kan finne på å sende bare på trass, om hun ikke får det som hun vil =( Jeg har ingen ting å sjule, og er ikke redd for at det skal skje noe liksom. Men synes det blir ganske drøyt når barneværnet skal bli innblanda. Jeg blir redd.
juni_ Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Barnevernet skal du ikke være redd for kjære deg Dersom de mottar en bekymringsmelding, kommer de nok til å ta kontakt. Sannsynligvis har dere da en samtale og så er det ferdig. Dersom du ikke mishandler eller vanskjøtter barnet ditt har du ingenting å være redd for. De vil nok raskt forstå hva som er saken dersom dere får tatt en samtale. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Hva mener hun det skal stå i brevet? Har du tenkt på å komme henne i forkjøpet forresten?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Ja, vi har kontaktet familie rådgiver for å fortelle hvordan forholdene er, og for å se om de kan hjelpe oss med hvordan vi skal løse dette svigermor problemet... Synes det har gått litt for langt nå! Bare synd at det er 5 ukers vente tid på den samtalen =( Er bare kjempe glad for at det ikke er jeg og sambo som har problemer! Så jeg bare sier det, at hvis dere noen gang skulle trenge familierådgivning så må dere ringe å avtale time noen uker FØR dere begynner å krangle.... Norge i et nøtteskall... *himmle-med-øya*
juni_ Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Det er trist at det skal ta så lang tid å få komme inn til samtale. Men husk på at det vil være positivt for deg uansett at dere har tatt kontakt. Det viser modenhet og ansvarlighet å kontakte profesjonelle for å prøve å løse opp i en vanskelig situasjon. Lykke, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå