gullklumpene('',) Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 skal gifte meg når jeg er 20 uker på vei, dette er nummer to, så den kommer nok til å vise ganske bra, noen som har noen tips om hvordan kjole jeg bør jeg velge? er slank og sånn ca 170 høy.... noen som har bilder eller vet om en om en nettside eller noe???
MegOgAlleMine Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 du kan ha en vanlig kjole vel? velg en med korsettløsning, slik at den kan tilpasses magen din? det er jo bare nydelig
Gurine og gulla Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 åååå nydelig, jeg og vi gifte meg med stor mage, hehe.
gullklumpene('',) Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 takk! supert, spent på hvor stor magen er... sist gang i uke 20 var den litt mindre enn den er nå, og jeg er jo bare i uke 13 nå..... får se, begynner å glede meg nå!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Så noen som solgte en Rembo Styling Nefer på Finn for en stund siden som var sydd om fra en stod størrelse til å passe til gravid! Knallfin kjole. FINN-kode: 8822466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå