Gå til innhold

Hva med en presentasjonsrunde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiHei...

Fersk her inne på DIB jeg, så hva med en presentasjonsrunde?

Jeg heter Christina, er 18 år. Sambo er 23 og vi har en liten engel på 10 dager. Bor like ved Ski...

Legger ut msn min om noen vil legge meg til.. Kjenner ikke mange på min alder som har små! [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må lage deg profil, da =)

jeg er 22 år, sambo 23 og sandra er 5,5mnd. vi bor i en 3roms på manglerud, og trives godt her.

kjenner ikke mange jeg heller, men jeg har fått en veldig god venninne her inne, og har vært med på noen treff. det er alltid kjempekoselig =)

Skrevet

Jeg heter Katrine og blir 18 den 2 februar. Samboern blir 25. vi har ei lita prinsessa som er født 8 september Hun er 4mnd nå, og heter Ina Emilie.

Vi bor på Solsiden i Trondheim :)

Håper du finner deg til rette her inne <3

Skrevet

Jeg heter jo da altså Hege, er tjue år og har en liten jente som heter Emilia på litt over tre mnd! =)

Er ikke sammen med pappaen hennes for øyeblikket, men ingen av oss har dårlig tid og man skal aldri si aldri.. Alt ordner seg jo for snille jenter - er det ikke det man sier? ;)

Jeg bor iallefall i Oslo, nærmere bestemt på Helsfyr/Ensjø. Trives veldig godt her, ikke langt fra sentrum og ei heller langt fra fine turområder! :) Midt i blinken serru! ;)

Håper du trives her inne, er masse snille jenter her! =)

Og gratulerer med den lille!

Mange klemmer fra oss <3

Skrevet

Hei. Jeg heter Andrea er 21 år og bor i Mysen sammen med sambo på 22 og våre to gutter på 2 år og 6mnd..

Skrevet

Hei.Jeg er 22 år fra moss.Bor sammen med min forlovede som også er 22 år.Vi har en datter på snart 2 år og vi venter en til i september

Skrevet

Hei :)

Jeg heter Lena og blir 22 år i mars :) Teodor ble født 24.juni på Sykehuset Levanger. Vi bor i Levanger sammen med barnefar og sambo :) Koser oss glugg ihjel ;)

Teodor er bare snill og god, det er ikke kødd engang ! *verdens mest stolte mamma*

Skrevet

hei, er fra Oslo og heter ema(18år), bor i gammlebyen sammen med pappaen til dattern min... Leyla har akuratt fylt 2mnder og er den beste bebien i verden(mener nå jeg):P

Skrevet

Hei. Eg hete Ine, e 17år. Kjæresten min er 19 1/2år og me har ei litå jenta på 11dager. Bor i stavanger. Skal flytte sammen me kjæresten min så fort leiligheten blir klar, akuratt nå bor me sammen hjemme hos mg.

Msn min e: [email protected]

Skrevet

Heisann!!

Jeg heter Linn-Anita og er 19 år gammel. Har en sønn som er 7 og en halv mnd som heter Adrian. Er sammen med verdens beste gutt som heter Fredrik og er 20 år gammel. Vi bor i Bergen. Koser oss kjempe masse med lille gull.

Gratulerer så masse med den lille.

Klem fra

Skrevet

Hei!

Jeg heter Maria er 18år. Kjæresten min er 22år (ikke pappan til Natta) og dattra mi er snart 3år. Vi bor i sverige, å stor trives:):)

Legg meg gjerne til på msn:[email protected]

Skrevet

Hei!

Heter Henriette, er 21 år og har en datter på 2,3 år som heter Emma..

Vi bor på Hvaler 3 mil utenfor Fredrikstad.

Skrevet

Hei, hei!

Jeg heter Karen og har en liten sønn som heter Charley, han er 4 måneder. Jeg ble nettop 20 og pappaen ble nettop 22 :o)

Vi bor i Oslo , på Haugerud. Dit har vi akkurat flytta og vi kommer sikkert til å trives når vi har kommet i orden, men akkurat nå er alt bare KAOS!

Gratulerer med baby!

Klemmer fra

Skrevet

Hei :o)

Jeg er 23 år og bor i stavanger med mine 3 barn :o)

Eldste fjompa er strax 5 år :o) Mellomste fjompen er 3 år i mars (har kjøpt el.motorsykkel i gave til han, hehe) og babyen i familien er 1 år :o)

Jeg er da studentmamma...Går 3D design og animasjon på noroff i stavanger :o) Elsker det studiet selv om det er tungt å går litt fort i svingene...hehe. Ellers trener jeg på sportsklubb så ofte jeg kan...minst 3 ganger i uka! Så om noen vil hive seg på trening med meg så er dere hjertelig velkommen :o))))

Ellers går det jo i det vanlige...hehe...husarbeid..lek med barna...shopping...bleieskift og matlaging..hehe.

Min msn er: [email protected]

Kos dere med nurkene :o))

Skrevet

Heihei! :)

Jeg er 20 år, blir 21 i mars da...bor på Haugerud i Oslo sammen med samboern min på 25 år, og sønnen vår William som er 5,5 mnd :)

Trives godt her, men skal flytte til Trondheim til sommern ettersom at vi har familie og venner der, noe jeg gleder meg kjempemye til!!!! :) Så når er det husjakt på gang =) Skal bynne å studere barnevernspeddagog der, så det blir gøy! Det var litt om meg & mine :)

Skrevet

Flere som heter Ine her :D artig

Jeg heter da Ine, er 20 år, (22 februar) og har en sønn på 6 mnd som heter Noa. Bor i trondheim sammen med min samboer på 22 år.

Søsteren min på 16 bor også sammen med oss da hun går på skole i byen.

Det var oss :)

Skrevet

hei!

jeg heter Lillian ble 18 20 desember og har en sønn som er 6 mnd 23 januar.. barnefaren er 23 ;)

bor i oslo :)

har lagt deg til på msn jeg :)

Skrevet

titt titt.. jeg er 21, pappa'n er 22, og Luna Emilie er 4 mnd. Vi alle sammen bor på Ryen.

Har ikke vært på treff enda, men tenkte å komme på den som skal være den 26 januar???? og mulig den i ski den 24.

Skrevet

hei;) jeg heter henriette 21år. bor sammen med sambo på 24 og marius på 14 mnd. vi bor i sarpsborg.

msn er: [email protected]

Skrevet

hei hei!!

jg heter camilla og er 20, bor i oslo,gamleyen med lea på 6 måneder og sambo på 20.

lenge siden jg har vært her inne nå,dagene går i et så jg vil bare si hei til alle nye og de jg vet hvem er!

Skrevet

hei hei :o)

jeg heter Marissa, bor i Bergen, har en nydelig sønn på 14 mnd :o)

Skrevet

Therese, er 20 år.. Sambo er 21 år i morgen.. Bor i Bergen =)

Prinsessen er nå 8 uker gammel :)

Skrevet

Heihei:)

Jeg heter Silje,sønnen min heter Leo og er litt over 5 mnd. Vi bor i Drøbak og stortrives her.

Skrevet

Hei! jeg heter kjerstin, 20 år. Min samboer er 24.

Vi bor på ålgård (kvarter fra sandnes).

Har ei lita tulle på 7 uker (født 5.des 06).

Skrevet

Hei! mitt navn er Katrin jeg er 20 år og har en sønn på 6mnd bor sammen med samboern på 26 år i sandefjord

msn min er [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...