Moon and starlight Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Vi har prøvd å gi Sara flaske flere ganger, men hun får det liksom ikke til. Har dere noen tips om hvordan vi kan få henne til å ta flasken? Vi har prøvd to forskellige typer..men det hjalp ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Prøv dr.Browns flaske. Vet om barn som ikke tar annen flaske enn denne.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Legge henne tett inntil brystet kanskje?
gullets mamma Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 jeg har et tips som mange sikkert kommer til å syns at er kjempe teit,men det funka på min gutt.Han også nektet og jeg hadde prøvd alt.Det jeg gjorde var dette:Jeg ga han oboy på flaska.Ga han ca 10 ml og sa fylte jeg på med melk etter det .han drakk alt og har tatt flaska etter det
jabk Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Har du prøvt glass? gutten min tok flaske til han var 3 mnd, prøvde bare noen ganger med pumpet morsmelk siden jeg fullammet. Men deretter så lekte han bare med den, det begynte etter han begynte å leke med leker i munnen og bite. Så prøvde glass fra han var 6 mnd, men satt som oftest i halsen. veninna mi si jente drikker bra av glass og er litt over 5 mnd..slurper i seg og koser seg;) prøvde avent koppen til han men forstod ikke der heller han skulle suge. men nå prøvde jeg nettopp igjen og nå drikker han av avent koppen..elsker å få vann fra den! er snart 8 mnd nå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå