Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Tro det eller ei, men idag har jeg hørt om Tyra som er født 04.04.06!!! Og det er ikke din Thyra altså;-)) Naboen min har en venninne som fikk sin Tyra samme dag som deg og meg:-)) Navnet er jo ikke så vanlig og at de er født samme dag i tillegg er ganske morsomt:-))
Ronja65 Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Så morsomt:-)) Merkelig det der med tall.Jeg vet du tenkte veldig på det der med 48. Tenk! Thyra, Tyra og Hannah er født på min og min eks bryllupsdag, og min samboers brors dødsdag. Samtidig er min samboer født 04.06.64. Hva er det egentlig med en del tall...Hvorfor forfølger de oss??...Ja spennende:-) Jeg har ikke svaret:-)) På nyttårsaften så sa en dame... tenk jeg tror ikke at det har skjedd så mange skumle historiske ting med tallet 7?. Jeg vet ikke om det er riktig, men det betyr kanskje at 07, blir et flott år.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Ja det er spennende saker. Har lest om nummerologi for mange år siden, men husker ikke så mye. Men søk på nettet så kan man finne litt info så man finner hvilket nr man er og hva det står for. Sjekket oss her og vi er en herlig blanding av både 3, 7, 8 og 11ere. Ikke rart vi er mangfoldige i vårt hjem;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 3 og syv og 12 og ti og ni og .... mange tall er eventyr, og det må da bety at vi er eventyrlige.... ? eller? :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Såklart vi er! Vi er eventyr, livene våre er eventyr............Det er jo slik historiene kommer til:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå