Gå til innhold

Stor i kjeften...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om jeg har vært akkurat litt for stor i kjeften nå da. Sitter her og er påmeldt Oslo Halvmaraton!!! Gemalen satt og skulle melde seg på (han er av typen som alltid sykler Birken og trener stort sett annen hver dag året i gjennom...) etter å ha mottatt en utfordring av en kamerat. Vel, han er egentlig ikke noen løper og jeg fleipet med at jeg burde jo stille slik at jeg kunne slå han i noe... Eh, ikke særlig lurt sagt! For nå er jeg jo da selvsagt påmeldt og får vel begynne å legge meg i hardtrening for også å holde mine ord da... Hmm.. Tror det er tre år, to unger og x antall kilo siden sist joggetur..

Uæahh! At jeg aldri kan lære at det ikke alltid er nødvendig å si høyt hva man tenker...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahahahahahahaha...............er så glad det ikke er meg;-)))

Men jeg kan komme og heie, så tar vi en fest etterpå;-)))

Skrevet

Jeg er ufattelig god på heiing, bare så du vet det... heia heia heia heaiheaihaheaiheiaheiaheihaiehiaheeiheaHEAIHEIAHIEHAIEHIAEHIAHEIAHEI

HEIEAHEIAHEIHAIEHAIEHIAEHIAHEIHAIEHA

HEIA!

HEIA HEIA HEAI EHAIHEIAHEIAHIAEHIEAH HAI!

Skrevet

Første steg på treningsprogrammet blir sånn;

Let frem joggeskoene fra loftet...

Tørk støv av de...

Sjekk om du har refleks....

Gå ut på trappa...

Gå inn igjen og hvil ;-)))))

Det verste var jo at sambo ble overlykkelig, stakkars, og begynte å fabulere om felles joggeturer a'la 2 ganger rundt Nøkkelvann... Hm... Måtte jo bare roe ham ned litt å si at de første måndene legger jeg nok mest opp til mental trening her i gården. Blir jo svett bare av tanken, jeg!

Skrevet

Jeg ler og jeg ler....

Og når jeg endelig klarer å taste litt, vil jeg minne deg om at mitt tilbud står ved lag....

Du kan komme hit og sykle...så kan jeg heie, drikke morokaffe og se hvordan "supersykkelen" får "brukt" seg litt....*ler*

Og så melder jeg meg selvfølgelig til heiagjengen som står på sidelinjen og motiverer deg frem...og som lover å støtte haltende utslitte deg rundt etterpå mens vi fester slik det seg hør og bør... Klættis får hjelpe med oppgaven om hun blir frisk og sterk nok...

Skrevet

Jepp, DA har vi fortjent sånne gode jordbærdrikker da ;-))))))))))))

Så hold av 30. september jenter. Jeg trenger jo sikkert drikken min intravenøst jeg da.... Men like blid... hihi ;-)

Skrevet

Sånn er det når man snakker før man tenker... Kanskje det ikke er så ille, da kommer du deg jo i gang med å bevege deg litt i hvert fall. Et annet alternativ er jo å si at du har ombestemt deg, men det er kanskje ikke aktuelt?

Skrevet

Namnam.....deilige jordbær sockerdrycka ja - det er jo motivasjon god nok synes du ikke Gummis?

Skrevet

Intet alternativ å feige ut, nei.... Nei, her får jeg stå for hva jeg har sagt å komme i gang med trening... Sånn utpå vårparten tenker jeg ;-)

Sambo dro nettopp ut på dagens andre økt med trening. Hm, spørs om ikke han tar dette litt mer seriøst enn meg? Ja, ja, greit å ha et mål for treningen da. Og gulroten blir jo da selvsagt strawberry daquries ETTER vel gjennomført løp! (så kan jeg jo alltids håpe at sambo glemmer min lovnad om å slå han på tid under selve løpet...)

Skrevet

Lykke til Gummis!!

Sagt er sagt! Du kan ta med løpeskoene til Alby i morra, så kan du trene mens vi triller vogna di. Og mens du kjører noen runder og litt intervaltrening etterpå, koser vi andre oss på kafeen.

HAHAHAHAHAHA :)

PS har satt av 30. september til jordbærdrinker og heiing.

Skrevet

He, he, ja, Phantomet mente at jeg burde ta søskenvogna så kunne jeg få med Måka som ballast og ta noen runder ekstra, ja. Utrolig greie dere altså som er så behjelpelige med treningstips ;-)

Nei, i morgen blir det nok kun taktfast gange - må jo ha tid til skravling da vel du. Og jeg dropper ikke kringla der, nei! Må jo ha energi til all den løpinga også da vet du ;-))))

PS! Fortsatt litt sykdomsforbehold her. Leo synes endelig som om det er en viss bedring på vei, men tør ikke ta gleden på forskudd.

Skrevet

Taktfast gange fru Blom, har du gått tur med oss før eller? Hahahahahahaha....................det går ikke fort, for vi har så enormt mye å skravle om, og så har vi så behov for å prate med hele kroppen og det er jo rene pantomimeshowet må skjønne.............og jeg har litt kleint lår, dvs taktfast gange er nok fullstendig utelukket for min del:-) Men vi kan jo dele leiren i to, de som er ute etter treningen følger ditt tempo, og de som kun er ute etter kos de følger mitt..............hahahahahahaha................skal vedde på at gruppa mi blir størst Gummis;-)))

Men uansett så sees vi på kafèen:-))

Skrevet

He, he, sa da ikke hvilken takt da ;-) Vals er jo koselig da f eks..

Men har gått tur med Trollet, Ronja og Phantomet tidligere... Da ble det to leire faktisk ;-) For noen av oss har duracellbatterier i oss, eller hva, Phantomet?

Skrevet

Det stemmer Gummis.... Tror det har noe med kombinasjonen av duracell og antall cm over havet...*ler*

Skrevet

som om vi pygmeaktige ikke har futt i rompa - pøhh..........

hva var overskriften på denne tråden???????????????

he he he he

Skrevet

hehe....Jeg vedder på at du med din stahet fullfølger...Vi skal stå der i mål og heia...:-))))

Gummis..gummis..gummis!!!!!!!:-)))).

Innrømmer at jeg er lit missunerlig:-)).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...