Gå til innhold

Ang treffet :) HVOR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere pleier å treffes på santinos, men er det barnevennlig for litt eldre barn der da? lekerom eller noe? leadern skal ha med mellomsten og hun er jo 2 år, i tillegg så har de jo kjørt helt fra son å det blir jo slitsomt for en sånn liten en :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, er ikke lekerom der... vi pleier å dra dit fordi det er stor plass til mange folk og barnevogner.

men tenker du på treff nå fredag, den 19.? på peppes på aker brygge er det jo lekerom, men sist vi var der var betjeningen bare sure... så hvis man skal dit bør man kanskje ikke være 10 stk...

Skrevet

Ja den 19 :) vi blir jo ikke så mange hørtes det ut som.. Når man er mange så må man jo selvfølgelig prioritee plass... Men vi kan jo diskutere hvor vi skal ta det den 26 også?

Skrevet

hvis jeg har fått gjort alt jeg skal, og ikke er stresset, så kan det hende jeg blir med en liten tur den 19 =) trenger vel litt pause også....

Skrevet

Kan jo godt ta det på peppes, aker brygge??

har ikke vært der selv, men har jo vært flere treff der.

Men lurer på om de ikke åpner før 13? Og ikke lekerommet før 15? Men det er jo litt fjernt da, er vel bare å åpne lekerommet? He he =)

Min lille (store?) snuppe syns hvertfall det er litt kjedelig å bare sitte v bordet ;o)

Skrevet

skal vi ta det på peppes da? de kan jo ikke nekte å åpne lekerommet vel? da får vi dem bare til å åpne det hehe, ikke værre enn det...

Skrevet

Ja vi tar det på peppes!

Men bør vel ringe å høre når de åpner da? Virker jo ikke som vi blir så mange... men kanksje lurt å bestille bord likevel?

Skrevet

kan godt bestille bord jeg, kan gjøre det i morgen eller tirsdag, må bare finne ut hvor mange vi blir først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...