Gå til innhold

hjelp til orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kan dere fortelle meg hvordan dere får orgasme? eller hva som gir dere lettere orgasme. som kjæresten må gjøre, eller hva dere selv må gjøre. Har så lyst på orgasme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som fungere for meg er å stimulere klitoris....dette gjerne når han er inni meg med penis eller en finger.

Jeg får ikke orgasme ved oralsex.....tror jeg må være den eneste;)

Skrevet

Får du orgasme når du onanerer? Lurte å lære seg "triksene" selv, og så overføre det du lærer til sexen du har med kjæresten!

Skrevet

Først må du lære deg å få orgasme på egenhånd. Prøv med dusjen f.eks først og slapp helt av og bare la det skje. Ikke stritt imot.

Når du har sex med parteren din, så bruk god tid på forspill og gjør det du/dere liker og vær skikkelig våt før han kommer inn i deg eller stimulerer klitoris. De fleste jenter får bare orgasme ved at klitoris blir stimulert og det er helt greit det. Finn ut hvordan du liker det alene også lær han det. Du kan også leke med deg selv mens han er inni deg. Også er det faktisk greit og god hjelp å ha favorittfantasien sin i hodet mens man holder på selv om den kanskje ikke involverer partneren din... Det du har i hodet, trenger du ikke si noe om til noen ;)

Men husk at det er like mye, om ikke mer ditt ansvar at du får orgasme sammen med partneren din. Han kan ikke gi deg noe du ikke kan alene. Og det er greit å være kåt, våt fantasere og å få orgasme! Det er nemlig veldig mentalt om man får det til eller ikke...

Lykke til og håper du får mange og gode fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...