Skilpadda Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Er 8 mnd på vei når vi gifter oss og skal kun ha foreldre, søsken, forlovere og besteforeldre med ut å spise etter vielsen. Skal ikke si så mye til venninner og resten av familie, for vi tenker oss en fest når vi orker det etter at tulla er født. Høres dette rart ut?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Vi skal gjøre det sånn! Vi ønsker ikke et stort bryllup, men samtidig ønsker jeg å gifte meg i kirken og ha brudekjole: Vi har derfor bestemt bryllup for kun den nærmeste familien og vi skal spise på et gods etterpå. Får eget lokale i restauranten og kan ha musikk om vi vil. Vi booker overnatting der også, slik at vi kan ha en liten sammenkomst på rommet vårt før og etter middag om vi føler for det!
Skilpadda Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Så bra, da er det ikke bare meg. Vi tenkte å gå ut på restaurant etterpå. Et gods hadde vært noe.. Vi får sikkert fine dager. Lykke til!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Ja, jeg tror det blir bra. Så slipper jeg også å tenke på alt fra mat, om maten blir god, hvem som skal servere, kake, drikke etc etc. Vi skal kose oss maks. Mulig vi blir å ha en vennefest senere samme mnd (har fått litt press på oss da våre venner vet at vi skal gifte oss), men det tar vi som det kommer! Vi skal betale rom for gjestene den natten også og får ha lokalet til kl 02 om natten, så vi får kose oss lenge! Ikke noe stress, bare kos! Gleder meg skikkelig! Har dere lagt planer for den store dagen?
Marzipan Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Hei! Nesten samme opplegget skal vi ha :-) Vil ha kirkevielse og være hvit brud, men skal ha en "enkel" sammenkomst etterpå. Vi har leid lokale på en gård som ligger nydelig til like ved en foss. Der har de egen kokk og ordner med 3 retters middag og servering. Legger opp til lang middag, men ikke fest. Inviterer kun nærmeste familie + forlovere, og blir til sammen 24 stk. Akkurat passe :-) Gleder oss masse!
Mor til 2 prinsesser Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Vi skal også ha kun den nærmeste familie + forlovere, vi blir tilsammen 27 stk. Har ikke funnet lokalet ennå, men er på intens jakt
Skilpadda Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2007 Vi er ikke helt klare med planene enda for vi skal sende inn papirene i morgen og får ikke bestille vielse i tinghuset før vi har papirer som er gorkjent.. Får nok litt liten tid, men i i og med at vi ikke blir så mange trenger vi ikke så lang varsel. Har tenkt til å bestille bord på en restaurant der vi får sitte litt for oss selv, blir ikke mer enn 12-13 stykker. Kole kan bli litt vanskelig med stor mage da. Har egentlig ikke tenkt til å kjøpe brudekjole nå, tenkte å vente med det til vi har fest med venner etter at babyen er født. Må allikevel finne en fin kjole med mageplass og det er ikke enkelt.. Og så skal jo magen bli enda større de neste to mnd så det er litt vanskelig å bestemme seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå