Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg liker sex, men en til to ganger i uka tror jeg er passe for meg. jeg kjenner ikke lyst før det har gått noen dager, og det er dessuten vanskelig å få orgasme oftere enn en til to ganger per uke. Mannen min, derimot, kunne nok tenkt seg sex to-tre ganger om dagen. Jeg har fortalt ham om min side av saken. Han maser hver dag, noen ganger hele dagen. En kjapp en er ikke nok for ham, han vil helst ha sex lenge. Han provoseres av at jeg sier jeg ikke har lyst. Går det an å tenne meg, mener han at da har jeg jo lyst. Men herregud, det går sikkert an å tenne meg x ganger om dagen! Jeg blir gæren, jeg. Skal det at jeg kan tennes være det eneste som betyr noe? "Det er ingen grunn til å ikke ha sex tre ganger om dagen, for du har jo lyst" Jeg blir så lei av sex ! Hva kan jeg si ? Hva mener dere ? Er tenning det eneste som betyr noe for om dere vil ha sex eller ikke?
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Jeg skjønner faktisk ikke helt problemet. For du mener at selv om du blir tent, så betyr ikke det at du har lyst på sex. Vel når man er tent, har man lyst på sex. Om du ikke har noe problem med å bli tent, så ser jeg bare ikke problemet. Om sex er så viktig for mannen din og du ikke har noe problem med å bli tent, da må problemet sitte en annen plass egentlig........ Ja, ble litt teit formulert dette..... Hvor er det skoen trykker?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil ikke. Det er godt å bli tatt på, men jeg vil ikke ha sex hver dag. Jeg blir så møkklei. Vet ikke om tenning er rette ordet å bruke, men jeg mener altså at det er godt å bli tatt på. Mannen min mener altså at så lenge det iføles godt å bli tatt på, er det ingen grunn til ikke å ha sex. Jeg er altså møkklei og vil ha sex sjeldnere. Det er min side av saken.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 LEI AV SEX??? Du er jo rar, kjerring!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 ja det går ann å bli lei av sex!! Jeg var det da jeg var sammen med en fyr.. han skulle knulle 3-8ganger dagen han.. blæ
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Skjønner deg og skjønner han. Kan ikke dere komme hverandre litt i møte da? Om du er møkklei av at han bruker lang tid så si at en kvikkis på max fem minutter er greit, men da må han slutte å mase. Jeg har ikke noe utbytte av en kvikkis, men jeg er med på det av og til fordi det gleder meg å glede min mann. Så gir han tilbake "servicen" ved en annen anledning:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Ville vært bedre om det var mer rett fram også på jobb, som en avlastning på hjemmefronten. Kunne gått med badekåper på jobb, uten noe under, og tatt en kjapp en bakfra ved kopimaskinen, for eksempel. Burde være en selvfølge på linje med å hente vann til tekoppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå