Gå til innhold

Satser på at det er flere her idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden det blåser storm ute over store deler av Vest og Østlandet iflg værmeldingen. Her blåser det ihvertfall MYE.......Har hatt postkasseorkester her i timesvis. Er så heldig å ha postkassestativet til 6 leiligheter 3 meter fra soveromsvinduet vårt:-(

Og med beinet mitt som tydelig skal få en dag til helt i ro, så fortsetter vel konserten så lenge stormen holder ut.........

Uansett - håper på mer liv her inne idag, for det er såååå kjedelig å ligge i sengen hele dagen......;-)

Ha en fin stormfull dag jenter:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godmorgen!! Ja har vært ganske sterk vind her og,blåser ikke så mye nå. Mannen har hatt vakt i stua i natt,strømmen gikk 5-6 ganger,og det tordnet og lynte!! Nå ligger knøttet ute og sover,nå kom akkurat jenta opp..hehe lurte på hvorfor pappan hadde lagt på sofan,trodde han var kastet ut av soverommet:))) Men han var nok bare stormvakt...................................................................................................................................Ha en flott stormfull sofadag du og,håper foten begynner og komme seg utover dagen!!

Skrevet

Takk:-)

Lynt og tordnet - det er jo helt sprøtt på denne tiden av året!!!

Skrevet

Ja mannen sa at det var akkurat som krig,det var helt vilt en stund!! Heldigvis hadde jeg tatt ut kontaktene til dataen denne gangen:)) Denne vinteren her på vestlandet har vært helt sprø!! Det verste er at vi på en måte tilpasser oss og tror det skal være sånn,men sa nettopp til mannen at hvis ikke sommeren blir bra så pakker vi flyttelasset::))

Skrevet

Det forstår jeg godt:-)))

Finnes grenser for hvor mye vær man skal ha;-))

Skrevet

Vi bor høyt og åpent og her er det også masse vind. Spørs om vi kommer oss ut i dag. En liten luftetur tror jeg vi trenger. Håper beinet fort blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...