Gå til innhold

Jeg vil høre din historie! Er du interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har en stor drøm om å lage en dokumentar om unge mødre. Har du lyst å dele din historie? Det er så gøy å lage noe som er "viktig"...det kan forandre meninger og synet folk har om unge mødre. Jeg er mor selv til en liten jente, så jeg vet hvor tøft det er. Derfor vil jeg så gjerne at andre og hører deres historie. Dette er bare en ide, ingenting er gjort enda. Vil bare se om noen er interessert.Har lyst å få frem det perpektivet dere, som unge mødre, har etter å fått et barn. Det tøffe å studere mens man har et lite barn. Jeg har lyst å bare høre hvilken situasjon du er i. Kanksje ikke du syns det er vanskelig i det hele tatt, og det er og kjempe kult og vil gjerne høre den historien og! :)

Hvis ja kan du sende meg en mail på [email protected]. :)

Hadde vært utrolig kult hvis noen syns det høres interessant ut...kan bli et kjempe gøy prosjekt. Emma :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal sette igang med noe sånt så må du ta kontakt med moderator så hjelper hun deg :) vi kan ikke vite om du er seriøs eller ikke, derfor pleier moderator å "gå god for" de som tar kontakt..

Skrevet

Hei Mami 87 :)

hvem er moderator og hvordan tar jeg kontakt med den personen? eier av siden? Jeg er seriøs! Men, det er bare en ide og helt på start fasen enda...altså bare i midt hode :) Jeg er mor selv til en liten jente så har litt konakter selv og, men lurte bare på om det vare noen der ute som var interessert i å dele sin historie. Takk for informasjonen. :) Håper hun "går god for" min ide.

Skrevet

Øverst på alle forumene her inen så står mailadressen til moderator :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...