små Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Og hva "vil" de bli kalt? Her er det ingen som vil bli kalt noen ting, og snupp kaller de som regel bestefar/bestemor (pluss ved navn noenganger..*ler*) og så er det moste..gudene vet hvorf hun har hørt det ordet før! moste eller ved navn! hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Mommo og bessa om mine foreldre, Farmor og farfar om hans foreldre. -De ville egentlig bli kalt bestemor og bestefar, men synd for de, for det kaller ikke vi de. Og de ser nesten aldri barna alikevel.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Faren til samboer vil bli kalt bestefar. Det samme vil pappaen min og mammaen min vil være bestemor.. Så her blir det bestefar i ....... og bestemor og bestefar på ......... Kommer til å gå så fint:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 her er det farmor og farfar,bestefar og bestemor,eller bare navn på bestefar og bestemor
TA 1980 Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Datteren min kaller min mor for mimmi,og min stefar for besten.Og Svigerfar kaller hun farfar, og svigermor kaller hun for dama,farmor eller oldemor...den siste trur jeg svir litt.Vi sier alltid farfar og farmor til dem når hun hører på,men alikavel sier hun ofte feil.Kansje for at hun ikke treffer dem så ofte.
Snupidupi Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 mormor og morfar, farmor og far, av og tel farfar da... men han vil sjøl at ongan kalla han førr far, så det e nu greit Men har skjønt at det e sånnt som stortsett e vanli hær nord...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Bestemor og Bestefar (farssiden) og Nana og Grandpa (de er engelsktalende)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Vi har mormor og "mordar". Og "Darmor" og "dardar" Også har han også oldeforeldre og de kaller vi for beste (Mor sin morfar) Besta (mor sin mormor) Oldefarmor (Mor sin farmor) Og tilslutt har vi oldemor(far sin mormor)
winneboo Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 Bestemor og bestefar sier hun til mine foreldre. Å så sier hun farmor til barnefaren sin mamma.
winneboo Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 hehe må bare legge til at hun ikke sier noen av delene ennå..hun er 15mnd..hehe men det er dette hun skal komme til å kalle de da
tuninna ♥ 2pp Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 farmor og farfar. foreldra til faren bestemor og bestefar er min pappa og hans nye dame. mormor er min mamma
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Besto og bestefar er foreldrene til sambo bestemor og besten er min mamma og nye sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå