Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hadde dere blitt i et forhold der: Jeg føler vi er bare venner Sex'en er ca. 1 gang i året? Har ett barn vi er veldig glad i Krangler om de mest kjedelig trivielle ting. Har 'slitt' i flere år med kommunikasjonen. Sitter på hvert vårt rom de fleste kvelder. Føler meg helt nøytral overfor han. Savner han ikke når han er på tur e.l
*Lissi* Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Tror du vet svaret selv. Jeg hadde ikke blitt.
virra Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg ville forsøkt en snuoperasjon først... Prat med en samlivsterapeut, finn på noe nytt og spennende, se om dere kan finne hverandre på nytt.... Jeg var i en lignende situasjon hvor han gikk uten at vi hadde prøvd. Det endte med at jeg savner han sykt og vil ha han tilbake. Slik jeg ser det skader det ikke å prøve...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Oj.. skulle tro det var jeg som skrev det.. Har det helt likt! Men Virra har rett, ta en runde med terrapaut, hvis ikke så kan det kanskje være like greit..
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 hva med å prøve på en pause? se om du savner han da el bare er gla han er vekk...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 nei! Vist det ikke er slik man vil ha det ene livet man har,så gjør noe med det
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Har hatt det sånn som deg og jeg valgte å ende forholdet, det funket bare ikke. Så no er jeg midt oppi et samlivsbrudd, og angrer ikke på det, selv om det er sårt at ikke forholdet var å redde.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Kommer litt an paa om du foeler det er verdt aa kjempe for da? Om du ikke har foelser for ham og du foeler dere bare er gode venner, kanskje det er best aa fortsette som det? Om du har lyst aa kjempe for forholdet saa proev aa finn paa noe sammen. Noe som gjoer at dere kan finne tilbake romantikken og gloeden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå