Gå til innhold

Når dere får orgasme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... blir det vått da?

Hvor vanlig er det?

Må alltid ha håndkle i sengen når det går for meg. Føles nesten som om jeg tisser på meg, men vet det ikke er det.

Men hvor vanlig er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke her i gården nei. Jeg er våt hele tida jeg. deilig og våt.

Skrevet

Normalt at man blir våtere etter orgasme, og det er nok forskjellig hvor våte vi blir også....jeg blir kjempevåt når jeg er skikkelig opphisset, men ikke så veldig mye våtere etter orgasme.

Skrevet

Ikke sånn våt da! Blir jo å våt når jeg er kåt. Men når det går for meg, går det ordentlig. Med masse "veske" som kommer sprutende.

HI

Skrevet

noen damer er jo så heldig at de har kvinnelig ejaukulasjon (eller hva det heter) da spruter man.. det er ganske likt mannens utløsning.. man kan få det ved orgasme eller for seg selv.. som en orgasme light.. he he...

Skrevet

Det er ejakusjon du får ja. Det samme skjer her.. Etter jeg fødte ejakuerer jeg hver gang jeg får orgasme (til samboers store glede). Trenger håndkle for å si det sånn ja.. men utrolig god orgasme!

Det som skjer er tømming av kjertler som ligger i området ved urinrøret. dette er altså ikke urin som kommer, men væske fra disse kjertlene.

Skrevet

Tror nok ikke det er helt uvanlig, men det er nok færre som får slike sprut-orgasmer, enn orgasmer uten sprut.

Jeg kan få begge deler, men foretrekker de uten sprut... Av de ulike orgasmene jeg får, er det denne som gir meg minst, og det blir dessuten mye søl. Føler jeg må "planlegge" orgasmen i mye større grad, enn feks en serie med klitoris-orgasmer =0)

Men her er vel smaken som baken, har ei venninne som spruter uansett hvilken type orgasme hun får. Så dette er nok ulikt fra dame til dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...