chnuppa Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 har noen av dere enten kjøpt eller laget invitasjoner? Vet dere ca pris? Hvis dere har bestillt, hvor har dere bestillt fra?
Amy85 Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Jeg skal lage invitasjonene selv, da jeg har laget kort og scrappet i fler år ) De har MYE fint man kan bestille, men syns det er dyrt.... Når jeg lager selv går det nok for ca.8 kr i utstyr pr. kort...
Jenny-penny Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 bestiler fra www.kortbutikken.no fått prøver derfra og kvaliteten er kjempe bra. Betaler 16 kr pr stk, kan også bestille bordkort, meny, kirkeprogram osv i samme serier.
Alba44 Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Vi lager selv. Kjøpte kort, konvolutt + div. hos bokhandleren, og har brukt pc`n til utformelsen. Er kjempefornøyd )
pandabjørn Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har bestilt 3 prøve invitasjonskort fra "velkommen til bryllupsbutikken og der koster de jeg har bestilt 24 kr m/konvolutt det blir dyrt litt over 1500 for bare kort og konvolutt, men så regner jeg med at det blir bare en gang jeg gifter meg så da gidder jeg ikke å se etter prisen ) skal bestille bortkort til 56 kr stk og det blir 3640 om alle 65 kommer se link her : http://www.festbudstikka.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå