Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Noen som vet om noen gode kremmer mot strekkmerker? Har hørt at man skal begynne å smøre magen tidlig...
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 har hørt at A-cream er bra og kremer med e-vitamin.lykke til:)
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Det er ikke sikkert krem hjelper, har hørt at noen er mer disponert for strekkmerker enn andre... Men det er verdt et forsøk å smøre seg! Jeg bruker A - creme, og body butter fra Body Shop:)
allegodeting=3 Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Hei! Hørte her om dagen av venninna mi (ho er hudpleier) at A krem ikke er bra for gravide mager.. Den tynner ut huden visst nok.. Jeg begynte med det, men har nå gått over til olje.. oliven olje skal visst være utrolig fint.. lukter ikke no spess godt, men drypp ett par dråper av olje(til te lys...)..melon er kjempe digg!! mmm...
fiona71*2pp Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Heia.. E bare innom fra 3.trim for å se ka dåkker sir tell godt her inne. Gratulere alle som har spire:) Ang krem mot strekkmerka, så sies det at det kommer mer an på genan dine om du får eller ikke... Men en go krem skade ikke. På helsekost butikkan har dæm en olje som e spes mot strekkmerka. Weleda svangerskapsolje hete den. Skal visst være bra. Sjøl bruke æ no Weleda fødselsforberedendeolje... Så det finnes nåkka for alt.. Lykke tell vidre alle sammen
kelebek Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Jeg brukte også weleda svangerskapspleieolje sist. Den lukter litt, så jeg brukte mandelolje (fra apoteeket) om morgenen og den om kvelden. Fikk ikke ett eneste strekkmerke... Men vet jo ikke om det var pga. oljene da. Min mamma fikk vel ett lite. Men uansett så syntes jeg det var deilig å massere magen ;-)
la_strega Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Jeg brukte en olje fra www.myrra.no mot strekkmerker ved graviditet, jeg har ingen strekkmerker.
1Benedicte76 Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Hvis man sørger for å ta godt vare på huden, dvs smører den ofte, og holder den myk og smidig vil den tåle utfordringer bedre enn om du ikke tok godt vare på den... Men, alikevel er det selvfølgelig noen som har forskjellige genetiske forutsetninger for å få strekkmerker, eller ikke. Jeg har erfaring som hudpleier gjennom noen år.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Det hjelper ikke å smøre magen. Det er genetisk, men det er deilig med litt velpleie uansett!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 kokos krem er best. både hindrer og reduserer strekkmerker. jeg har akkurat hamstra cocabutter fra florida. det er billig der og gode merker. har også sett dette i norge.. bodyshop og parfumell og helsekosten har slike kremer med coca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå