Gå til innhold

Krem mot strekkmerker???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen gode kremmer mot strekkmerker? Har hørt at man skal begynne å smøre magen tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert krem hjelper, har hørt at noen er mer disponert for strekkmerker enn andre... Men det er verdt et forsøk å smøre seg! Jeg bruker A - creme, og body butter fra Body Shop:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hørte her om dagen av venninna mi (ho er hudpleier) at A krem ikke er bra for gravide mager.. Den tynner ut huden visst nok..

Jeg begynte med det, men har nå gått over til olje.. oliven olje skal visst være utrolig fint.. lukter ikke no spess godt, men drypp ett par dråper av olje(til te lys...)..melon er kjempe digg!! :) mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia..

E bare innom fra 3.trim for å se ka dåkker sir tell godt her inne. Gratulere alle som har spire:)

Ang krem mot strekkmerka, så sies det at det kommer mer an på genan dine om du får eller ikke... Men en go krem skade ikke.

På helsekost butikkan har dæm en olje som e spes mot strekkmerka.

Weleda svangerskapsolje hete den.

Skal visst være bra.

Sjøl bruke æ no Weleda fødselsforberedendeolje... Så det finnes nåkka for alt..

 

Lykke tell vidre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også weleda svangerskapspleieolje sist. Den lukter litt, så jeg brukte mandelolje (fra apoteeket) om morgenen og den om kvelden. Fikk ikke ett eneste strekkmerke... Men vet jo ikke om det var pga. oljene da. Min mamma fikk vel ett lite.

Men uansett så syntes jeg det var deilig å massere magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man sørger for å ta godt vare på huden, dvs smører den ofte, og holder den myk og smidig vil den tåle utfordringer bedre enn om du ikke tok godt vare på den...

Men, alikevel er det selvfølgelig noen som har forskjellige genetiske forutsetninger for å få strekkmerker, eller ikke.

Jeg har erfaring som hudpleier gjennom noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokos krem er best.

både hindrer og reduserer strekkmerker.

jeg har akkurat hamstra cocabutter fra florida. det er billig der og gode merker.

har også sett dette i norge.. bodyshop og parfumell og helsekosten har slike kremer med coca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...