Natteravnen* Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Set og ser på nrk1, kjære vene, for en type! Og sånt skjer i 2006. Trude ikkje slikt var lov eg! Får sjå det komiske i galskapen.............
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Ja dette er vel kanskje toppen av optimisme;-))
Natteravnen* Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 Uff, tenk på sju ektemenn, då, å alle va sjuke på en gang............ -eller ekstremt `friske` på samme tid, hadde blitt problemer det...........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Hahahahahahahaha...............eller rettere sagt hjææææææææææælp:-))) Kan jo også bli for mye av det gode. Så optimisme - med beina godt plantet på jorda er vel igrunn en grei løsning;-)))
Natteravnen* Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2007 Ja, gla dei fleste høyrer til normalen.Leste i et anna innlegg at det var snakk om vestlandtur 3.feb. Om alt klaffer så blir det Moa-tur på meg og jentene den helga, om du blir på senteret så gi et vink!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Å så koselig da!! Ja, "snakket" med fru<3 her inne, men har ikke sett henne på noen dager nå. Vi snakket om å møtes på Valaker i kjelleren på Moa. Der har de nemlig verdens beste Sjokobombe;-))) Satser på at svigermor også blir med, da hun har bil, og vi kommer med fly denne gangen, så må vi jo få til et møte:-))
phantomet Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Jeg synes det var et interessant program. Bare den manglede selvinnsikten mannen hadde, samt den utolig nedlatende holdningen han hadde til sine koner... Og disse kvinnene som mente at det var riktig av ham å tråkke på dem...i Guds navn....Det var jo verdt et studium... Jeg sier som Anne Kath. Hærland "Når man ikke klarer i tilfredsstille en kvinne, hvorfor i all verden ønsker man å skuffe to? (eller sju i dette tilfellet?)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Hahahahahahahaha.............ja hvorfor det egentlig?
Natteravnen* Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2007 Ja, skal gi beskjed når den helga nærmar seg, håper vi får det til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå