Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Testa positivt i dag, men har ikke idé om når tid ca termin blir. Har en liten gutt fra før på snart 5 mnd, så mensen har ennå ikke komme igjen fra den graviditeten. Dette tror jeg skal bli spennende og moro, men kanskje også litt slitsomt da, siden jeg hadde en del småplager i sist svangerskap. Jeg tror jeg holder meg anonym inntlil jeg vet noe mer om termin ol.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Gratulere så masse;) blir to veldig tette på deg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå