Gå til innhold

hjelp,gravid og skal gifte meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid og skal gifte meg i juli....min termin er i august,rundt 25. Hva skal jeg gjøre? utsette det 1 år? gifte meg? Flytte bryllupet til mai?HMMMMM. Vanskelig å velge! Noen med erfaring? Har hatt 2 svangerskap der jeg ikke har hatt noen særlige plager....Barna har kommet 2 og 4 uker før termin.....hjelp,vanskelig å velge......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært i din situasjon,

men jeg tror nok jeg ville giftet meg med stor mage :o)

Det er jo koselig da, med mindre du vil drikke i ditt eget bryllup

som mange ønsker. Om du utsetter det et år kan du jo ha barnet som

brudepike/svenn, men det er sikkert litt mer hektisk å planlegge et bryllup med en liten ved siden av :o)

Jeg aner ikke,

ønsker deg ihvertfall lykke til med valget du tar!

Skrevet

Hei

Skjønner du er usikker...er der selv.

Vi skal gifte oss 16 juni og har termin 30 aug...har født 2 ganger før med bare 2 og 5 dager før termin.

Var veldig usikker på hva vi skulle gjøre....utsette det til sep? Vente 1 år? gifte oss på kontor den 16 og så i kirken en gang etter fødselen? Vil jeg gå opp kirkehulvet med stor mage? Får jeg feiret min/vår dag da?

Har bestemt oss for at vi kjører bryllupet som planlagt....

Babyn er både planlagt og ikke....vi ville få enten før bryllupet eller bli gravid etter...men gleder oss masse

Lykke til ;o)

Skrevet

Jeg har tenkt litt på det der. Skal gifte meg i 2008, og jeg ville mye heller giftet meg før babyen kommer enn etter. Hvis jeg har en baby i magen er det liksom meningen at den skal være stor. Hvis babyen allerede er født vil jeg være like slank som jeg er til vanlig, og jeg ser for meg at det aldri kommer til å skje. Dermed hadde jeg bare vært misfornøyd med meg selv. Det er jo litt koselig å gifte seg med baby i magen da..

Skrevet

hei hei

er i samme situasjon som deg. Skal gifte meg 4august og har termin 12.september.

Så vi har valgt å utsette bryllupet, men veit endå ikkje kor lenge.

Eg har lite lyst å gifte meg med den giga magen..hehe..men d e meg.

Har lyst å kose meg den dagen utn hovne vonde bein, halsbrann og en stor mage som gjør at når eg har spist to tygg av den gode maten e eg suuuper mett. Har og lyst å kunne ta et glass vin til maten:)

Vurdera å utsette t mini e rundt 5-6mnd, men e som sagt ikkje bestemt endå:)

Gratulerer så masse med babyen då, og lykke til videre:)

Skrevet

takk for svar jenter! fint å høre hva dere tenker.... er enig at det er bedre å gifte seg med gravid mage enn med bare tykk slapp mage! mulig jeg flytter bryllupet til mai. da er det ikke så varmt og magen ikke så stor ennå. må tenke litt! noen som vet hvor en kan kjøpe gravid brudekjole? noen med synspunkter?

klem

Skrevet

Eg skulle og gifte meg i juli, men så ble eg gravid med termin i august. Vi tenkte mye fram og tilbake, og bestemte oss for å flytte bryllupet til i mai. Da slipper eg å ha så altfor stor mage, og med forrige var eg på mitt beste rundt den tiden.

Skrevet

eg har hørt at de anbefaler brudekjole med korsett rygg. lettere å tilpasse kjolen etter magen.

Er det eg har tenkt å se etter.

Skrevet

Jeg har bare sett par kjoler for gravide, men de likte jeg ikke......søsteren min sa hun hadde sett et nettsted, men vet ikke hvor det var.

Jeg har selv bestilt kjole ....en vanlig kjole i chiffon..http://www.thebridalshop.com/mon_cheri/16217.htm

med ekstra lengde på kjolen vil jeg få fin plass til magen..og siden det er chiffon så vil det falle lett og fint ned over magen.

Skrevet

Gift deg med mage, det er jo kjempestas! Her er det kanskje en kjole: FINN-kode: 8822466

Skrevet

Velger du en kjole med snøring i ryggen kan du ha vilken som helst kjole når du gifter deg.

Vi skal gifte oss i august, og er prøvere. Jeg vil gjerne være gravid når vi gifter oss, det spilller ingen rolle for meg om jeg ikke får drikke alkohol.

Så hadde jeg vært deg ville jeg fremdeles giftet meg. Men det må du selvsagt avgjøre sammen med din kjære!

LYkke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...