Gå til innhold

nå varmes badstua opp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei¨

endelig lørdagsettermiddag, vinterern er kommet her nord og vi har vært leeenge ute (minst to timer..), gått på ski og aket. Nå er barna trygt plassert hos bestemor, gubben er og går en ekstra runde på ski og jeg varmer opp badstua til han kommer tlbake. (i et håp om at han glemmer sure meg som sutret for alt rotet med diverse klær overalt da han dro ut døra) Nå skal vi ha et par fredelige timer før vi skal på vennebesøk. Perfekt lørdag; familiehygge, treing, og vennehygge uten barn på kvelden. God helg til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det!

God helg til dere også og ha en flott kveld:-))

Skrevet

Herlig!! Håper dere hadde det koselig i går kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...