trebarnsmamma Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hei¨ endelig lørdagsettermiddag, vinterern er kommet her nord og vi har vært leeenge ute (minst to timer..), gått på ski og aket. Nå er barna trygt plassert hos bestemor, gubben er og går en ekstra runde på ski og jeg varmer opp badstua til han kommer tlbake. (i et håp om at han glemmer sure meg som sutret for alt rotet med diverse klær overalt da han dro ut døra) Nå skal vi ha et par fredelige timer før vi skal på vennebesøk. Perfekt lørdag; familiehygge, treing, og vennehygge uten barn på kvelden. God helg til dere alle!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Takk for det! God helg til dere også og ha en flott kveld:-))
Karomamma Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Herlig!! Håper dere hadde det koselig i går kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå