Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Min ekssamboer og meg har en viss relasjon til hverandre enda (2 mnd siden han flyttet) klarer liksom ikke helt å bryte tvert.

Men her er altså saken:

Han har alltid vært en ensom ulv uten mange rundt seg. Men nå (endelig) ser han behovet for ett nettverk. Og de han vil ha kontakt med er helst damer.

Han har aldri i hele sitt liv hatt en venninne uten at det har vært sex involvert. Og ja jeg er sjalu, og forstår ikke behovet for damevenner og samtidig ville være med meg når han vet hva jeg føler.

Selv får jeg ikke ha kontakt med en kompis jeg har hatt siden barneskolen og der har det aldri vært noe seksuelt.--

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en suppe...

Har mest lyst å anbefale deg å bare ha kontakt med han erint proffesjonelt frdi dere har et barn sammen, og prøve å kutte ut resten...

Skrevet

skummelt...skulle nesten trodd du kjente meg og mine problemer med han.

Akkurat det samme sier mine venninner

Skrevet

Jeg har selv vokst opp stort sett bare med guttevenner. Har få jentevenner, da jeg trives bedre med gutter. Har alltid sagt at ingen kjæreste skal få bestemme hvem jeg skal være venn med. Siden han bestemmer at du ikke får ha den guttevennene din, så ville jeg tatt det opp med han. Får ikke du, så får ikke han.

Jeg og samboeren min synes vertfall det er viktig med venner av begge kjønn.

Skrevet

levde sånn en periode jeg også. men eks. nei kom deg fortere en svint BORT.For deg og barna sin skyld.

Skrevet

Det er en grunn til at han er ex.

Kom deg over det! Slutt å ha den relasjonen du skriver om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...