Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 hei. i dag er det 36 dager til jeg skal føde *gleder meg sånn* men i dag da jeg lå i badekaret og slappet av, oppdaget jeg noe hvitt på brystvortene, og da jeg tok det vekk.. kom det nytt, kanskje mer når jeg 'trykket'. er det noen andre som også allerede har fått litt melk som kommer ut? jeg syns det var litt rart.. kanskje det bare var litt 'sjokk'. flaut å si det også, siden jeg faktisk skal bli mamma snart, men likevel.. noen andre som føler det på samme måte? flott, men likevel.. litt 'sjokk'.. ? forloveden min syns det var kjempestas.. men.. ja..
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Helt vanlig. Med førstemann hadde jeg melk fra jeg var ca 4 min på vei og måtte bruk ammeinnlegg resten av svangerskapet. Har heldigvis sluppet det denne gangen for det var litt slitsomt med all den lekkinga før det var noen baby som kunne få tømt brystene.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 ok. greit å vite. dette er ikke så mye at jeg må bruke innlegg en gang, det var mest den følelsesmessige reaksjonen jeg reagerte på. trodde ikke jeg ville reagere slik. men det er jo godt å vite at det er, og kommer mer melk så jeg kan mate babyen min med.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 fra 4 min på vei, det må jeg si er imponerenede;) *ler*
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 jeg har også dette,er 30 uker.. syns det var kjempe moro jeg da det kom,hehe... ble liksom enda mer virkelig at det skal komme en baby utav meg og som jeg skal mate med puppene mine.hehhee.... men litt sjokk ja som du sa... ble liksom helt tatt på senga,sambo syns også det var kjempe stas
Lilah Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 I første sv.skap kom det i ca uke 20. Når jeg sluttet å amme, fortsatte det å være der i 2 år til, så ble jeg graivd, og da var det der, og er fortsatt. Så altså hatt det i over 4 år..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Hm, jeg har 35 dager igjen til termin og har ikke tenkt på melk i det hele tatt så langt. Men nå når jeg leste innlegget ditt greide jeg ikke å dy meg, og måtte sjekke her, så jeg klemte litt forsiktig. Og jammen kom det ut noe gitt! Væææ! Hehe.. Morro og litt sjokk ja!!! Håper bare jeg slipper å "lekke skikkelig" fra nå av da.....
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Kjenner meg igjen...bare at jeg oppdaget melk i brystene mine da jeg var 29 uker på vei. Syntes også det var litt sjokkerende på en måte at det var melk i brystene mine allerede da...hadde liksom trodd at det kom først etter fødselen jeg da. Slapp av, du venner deg raskt til deg, og det er faktisk mange som har det akkuratt sånn som deg
2 boys & now pink Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 med nr 1 hadde jeg melk fra uke 16, og i sånne utrolige mengder at jeg sov med bind og bh på nussene, for innleggene tok ikke imot halvparten en gang. Med denne fikk jeg melken rett før uke 19, men ikke i samme dimensjoner som sist, men likevel såpass at jeg må bruke innlegg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Jeg er i uke 38 nå jeg men ingen melk her. Håper det kommer når babyen melder sin ankomst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå