Gå til innhold

Hei... har to spørsmål til dere her inne jeg.... :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært igjennom prøverør, satt inn egg.. går og ruger nå hihi..

Lurer på hva jeg må passe meg for? tenker på hvor rolig jeg må ta det osv.. kan jeg trene osv...er det noe jeg bør spise eller drikke?

Tenker nå på dere som har lykkes og blitt gravide både ved ass.befr og på naturlig måte...

Den andre tingen er at min kjære har ganske stor og lang tiss, ehh litt flaut hehe.... men kan dette være farlig hvis jeg nå skulle være gravid??

Kan han komme borti noe oppi der?

Uff blir så nervøs jeg da.. håper noen vil svare meg :o)) lykke til alle sammen... dere er heldige som er gravide..

Ønsker å være anomym nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer på den med tissen jeg...he he :)

Sex skal ikke ha noe å si under svangerskap.. men du trenger jo ikke å ha heftig rå sex langt inne deg når dere vet at dere er gravid...

Men har hørt at på slutten av svangerskapet skal mann være litt ops, for har hørt at det kan starte fødsel...vet ikke om det er rett..

Gratulere masse...ønsker deg lykke til...

Skrevet

Takk takk takk for svar _o)) vi får passe oss litt..

Lykke til du også conney.

Skrevet

Hei

Ønsker deg masse lykke til med rugingen!hehe krysser fingre og tær for deg ;o)

Tar du folat? viss ikke er jo det veldig lurt. Ellers er det jo bare til å spise og drikke sundt og variert.

Trening skal visst bare være bra, til en viss grad selvf. ikke overdrive og ikke la det gå for mye utover magen,forsiktig med ballspill /kampsport ol.men mosjon og aktivitet er bare bra :o)

Det med sex skal jo ikke være et problem.men er ening i at jeg ville gjerne vært litt forsiktig, bare for sikkerhets skyld;o)

Skrevet

Hei Milla-baby.. ja tar folat.. takk for svar .o))

Lykke til du også!!!

Skrevet

Når satte dere inn eggende?? min svigerinne satte inn på torsdag, og går og venter i spenning. skal teste om 1 1/2 uke.. spennende. de har vært igjennom 2 forsøk tidligere, men det gikk ikke. satse på at alle gode ting er tre. Hvor mange egg ble satt inn??

Skrevet

Hei.. satt inn for ei uke siden.. og satte inn 2 egg som var helt perfekte. Er vårt 2 forsøk.. så vi håper vi lykkes nå..

Lykke til med din svigerinne :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...