Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Har ikke kommet så langt som til butikkene ennå for å se på kjole, men er det noen som vet hva slags kjole/modell som kan passe meg. Er ca 158cm og 78 kj. Med andre ord: liten og overvektig Jeg er ikke så gald i å fly i butikker, så vurderer evt å få sydd en kjole. Pluss at vi diskuterer å gifte oss i utlandet, så kjolen trenger evt ikke å være en klassisk brudekjole. Trenger tips!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Kommer jo litt an paa hva du liker da... Jeg kjoepte min i utlandet, og der hadde de i alle str og fasonger.. Og sa kommer det litt an paa om vkta er paa overkropp (bysten) Midja eller rumpa da.. Har du stor byste feks, saa er det jo fint om den er litt aapen (uten aa bli for vulgaer) Kanskje noe med en bolero? Selv hadde jeg todelt kjole med bolero, altsaa skjoert og korsett.. Korsett kan og vaere fint paa litt rundere former da den kan gi kroppen litt mer fasong..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå