ABC123:-) Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har behov for å lage en enkel sjokoladekake og tenkte å prøve en mix (har ikke så god tid). Finnes det flere, og er det en som er ekstra god? Håper på svar... :-)
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Den langpannesjokoladekaka i gul pose (toro?!) er knallgod!! Spesielt hvis du smører på sånn tjukk sjokoladekrem med smør og kaffe i!!! NAM!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Helt enig TORO sin langpanne er helt genial,bruker alltid den, fordi min egen aldri blir såå saftig, NB.ikke ha på varmluft
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Ingenting slår den gule posen med brownies (hugsar ikkje merke, men det er den guloransje posen med oransje øverst) - blandast med egg og vatn og voilá - GENIALT gode brownies!! Dei blir endå betre om du har i litt hakka sjokolade og valnøtter *mmm*
Linda-Kristin=) Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 synes alle glutenfrie bakemixene blir bedre jeg:) av en eller annen grunn blir de sprøere og mer saftig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå