Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Igår da vi var på lunsjtreff hos Velve, så satt jeg meg så lett som en plett ned i lotus-stilling på gulvet, med min lille prinsesse. Problemet var at da jeg reiste meg opp igjen, skjønte jeg at noe inni ene beinet mitt koblet litt feil og gikk som en krykke resten av dagen. La meg i sengen i går kveld og så på tv, beinet høyt (kjekt med ammepute:-) og laptopen i fanget og "skravlet" med noen av de andre skravledamene her inne:-) Problemet var da jeg skulle ta en tur på toalettet og ikke klarte å tråkke ned med det beinet for det var så sinnsyk vondt. Føltes som om hele høyre lår var skrudd feil på resten av kroppen! Endte til slutt med at jeg måtte på legevakta og få sjekket. Der tror de jeg rett og slett har vrengt noen sener/leddbånd inni beinet og blir beordret til å legge meg ned hjemme og bli i ro, på smertestillende og la det lege seg selv. Om det ble verre måtte jeg komme tilbake idag. Så her ligger dronningen, med beinet høyt, litt groggy av all medusin som legen beordret meg å ta. Har sovet så hardt i natt at man skulle tro jeg var slått hardt i hodet.....skumle saker, men sabla effektivt mot smertene jeg hadde igår. Så nå har min snille sambo tatt seg av barn, servert lunsj på sengen til meg, skal ut og handle og så inn til naboen og se fotball, med Hannah, som har fått helt ny venninne i naboleiligheten, som er like gammel - hipp hurra for det:-))) Så får jeg ligge her og dibbe, se tv, lese, og dorme.........går igrunn helt fint altså:-)) Ha en fin dag:-)) Hilsen fra hun med hode under armen og armen i bind ( sånn føles det igrunn;-)
Superlis Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Trøste trøste,kos,kos:)) Uffda stakkars deg,er så pyton når en ikke klarer og bevege seg,smerter og alt..husker det fra bekkenløsning:(( Håper det ikek varer så altfor lenge. Imellom tiden får du bare være dronning og ta livet med ro,du trenger det sikkert!!! Ha en super lørdag som "dronning"!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 Takk for det!!! Jeg var redd det var bekkenet som "klappet" sammen igår, da jeg hadde kraftig bekkenløsning i siste graviditet, men er nok ikke det........krysser fingrene for det ihvertfall:-)) Sambo også sa det, er vel kanskje godt for deg dette............vel.......hadde jo vært godt å kunne gått seg en lang tur i solskinnet som er ute også, men kan jo ikke være Ole Brum bestandig;-))
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 til sjefsklatten =0) (du var først ute med nicket,hehe) en klem skal du få.en STOR en !!! den er for alle gode råd,din optimisme,den gode omsorgen du viser andre,og for at du bestandig kommer med ord som hjelper og varmer når jeg skriver sutrete innlegg her inne.den siste håper jeg er den siste fra meg.....=0) leste du var hos velve.dere hadde det sikkert koselig.er heldige som kan treffes med di små.men så surt at du skulle ødelegge deg da! hørtes ut som om du har samme problem som meg.og da er det vel leddbåndene og det rundt som fikk seg en knekk.er skikkelig vondt det.eneste som hjelper er ro.kan ta tid før det blir bra. men,trøsten er at man til da kan slappe av med god samvittighet,hehe.du trenger det du. trøsteklem fra meg. =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2007 Tusen takk for det!!! Hvordan har du det idag da?
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 joda,jeg er nå her...men det såra mer enn godt var da.så jeg prøver å ikke tenke på det.hun skjønner vel ting når hun får tenkt seg om. men jeg ville bare være der for dem.fikk aldri avlastning selv,så derfor ville jeg ikke at hun skulle oppleve det.men som jeg skrev.ikke bestandig lurt å være for snill...men å få det vendt til beskyldninger av grusomme slag,det såra. men,jeg koser meg nå.føler jeg er mer rolig i kroppen,og ikke stressa.å kan ligge på gulvet med knærten å bare tulle.har tilogmed tid til å strikke innimellom.så jeg ser sola igjennom skydekket =0) enn du da? har du mye vondt??? kan tenke meg det kjentes,au au auuu....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2007 Så godt å høre at du koser deg litt mer...... Det er alltid vanskelig å si nei til våre egne barn. Men noen ganger er det nødvendig, og faktisk til det beste. Det tar bare litt tid å se det. Og det finnes alltid et punkt i midten, mellom to mennesker, hvor man kan møtes, på begges premisser. Man må bare lete litt for å finne akkurat det midtpunktet. Det gjør sikkert datteren din også, gi henne litt tid, hun er ung, og trenger kanskje lenger tid på å forstå hvorfor mamma plutselig setter sånne grenser. For det er en jobb det du gjør nå, en stor jobb, og en nødvendig jobb for deg og de andre med:-) En dag vil hun se det og være takknemlig for den grensen. Det er vår oppgave som mamma det, ikke alltid morsom, men veldig viktig:-) Jeg ligger med beinet oppå en laaang ammepute og avlaster trykket. Det gjør vondt å trå ned på det, så det skal jeg ikke gjøre mer enn nødvendig. Og da er spørsmålet, hva er nødvendig? Hmm....nå er sambo ute m barn, jeg er alene og har lyst på noe godt.....oliven, eller iskald cola m is............det er vel igrunn litt nødvendig det eller;-)? Det er ikke så galt idag, etter å ha vært neddopet i hele natt og morges....musklaturen har fått hvile og det går seg nok til, med litt tålmodighet...........ikke akkurat min sterkeste side, men jeg jobber stadig med det. Og blir stadig påminnet om at det må jeg;-))
Ronja65 Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Uff da, ble det så ille.Det var ikke bra. Stakkers klættis...Godt du greide å kjøre bilen hjem. God bedring. Har tenkt lit på din søsters ord....... De var fantastiske:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2007 Ja, hun er en klok sjel:-)) Kjøringen hjem gikk fint og det var passe vondt i går kveld. Men utover senkveld/natt tiltok smertene og til slutt klarte jeg ikke trå på benet. Snakk om å være handicappet. Visste ikke hvordan jeg skulle komme meg de 2 meterne bort til sengen når jeg skulle legge meg.......men fikk det til til slutt med god hjelp av sambo:-))) Og her ligger jeg.....tralalalaa.....;-))
Ronja65 Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har også vært skikkelig lat i dag. Nemlig ikke gjort noenting:-) Sporte samboer, som elsker å gå tur om vi skulle gå en tur. Men nei da, han orket ikke. Ja, nå så sitter jeg her. Liker best sellskap når jeg går en tur:-) Vi satt og så på livet er en schlager i går, med Helena Bergström. Du har sikkert sett den. Jeg og samboer fikk oss en god latter...:-). Synes det er flott at de tatt med transer, homos, og skildret dem positivt, på en humoristisk måte. Det er også utrolig at de fått svenske kjendiser til og bli med som seg selv....:-).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2007 Å ja, den er morsom!!! Hihihihi..........det er virkelig mange gode filmer å se. Så en ny her om kvelden, dansk med Mats Mikkelsen, Livet etter bryllupet heter den. Anbefales!!! Og den Hvite Masai - den MÅÅÅÅÅ du bare se!!!
phantomet Skrevet 13. januar 2007 #12 Skrevet 13. januar 2007 Å, stakkars deg! Hadde en mistanke om at det var det som hadde skjedd da du fortalte igår. Trøsten er at selv om det gjør sinnsykt vondt, så går det over....Lover! Men masse trøst og oppmuntring skal du få!!! Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. januar 2007 Takk og takk:-)) Ligger her, akkurat våknet, for jammen blir man trøtt av å ligge stille som en mus en hel dag............eller kanskje det rett og slett er fordi jeg kjeder vettet av meg;-)) Og ja, det går over - takk og lov for det;-) Og jeg er sta, så jeg har bestemt meg for at jeg skal være så god i beinet til tirsdag at jeg får gått tur på Alby:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå