Gå til innhold

Noen fler unge kristne med barn her? bare lurer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går selv i pinsemenighet, er i 20-åra og har 1 barn på 9-10 mnd:)

Er det fler enn meg her???

Hadde vært litt artig og fått kontakt med andre unge kristne mødre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så ung da - 35 - men har fire barn og er med i OKS...

Skrevet

Hei:) Jeg er 27 år, gift, 3 sønner og går i en pinsemenighet. Bor i Telemark. Hadde vært koselig å hatt kontakt med andre kristne småbarnsmødre.

Skrevet

Hei. Dette var litt morro. Er selv 22 år og har ei datter på 10 måneder snart.

Er pinsevenn. Hadde vært kjempe koselig å få kontakt med andre kristene mødre. ;) Det har jeg egentlig tenkt mye på. Har vært inne her en del men har aldri fått med meg denne siden før :) Nå ble jeg glad!!

Skrevet

Heisann! så artig å se at noen har svart på innlegget mitt.

Litt nærmere info om meg er at jeg er 21 år, gift og har en sønn på 10mnd(i slutten av januar) Jeg er fra Hedmark.

Nå som vi har funnet hverandre, kan vi jo danne en (et eller annet) for å holde kontakten og prates litt sammen osv. Noen ideer?

Hilsen Meg :o)

Skrevet

Hei igjen. Ja dette syns jeg var artig. Har du msn kanskje?

Hvis du har det kan du få adressen min iallefall :) den er: [email protected]

Jeg bor i Oppland jeg da, på hadeland.

Er ikke gift, men er forlovet, har så lyst til å gifte meg, men han er vel ikke helt klar føler han selv. Er du noe på møter? Har vært litt på hedemarkstoppen noen ganger, men det er en stund siden sist.

Hilsen meg ;)

Skrevet

Bodde på Hadeland før jeg da.... Var med i OKS avd Hadeland da (eler det het Hadeland Bilbelsenter på den tiden).

Æsj - alle har MSN bare ikke jeg....

Kan vi ikke sende mailadressa til en av oss eller noe da? Selv om jeg fortsatt er gammel og dere er unge???

Skrevet

Spørs hva du mener med ung:) Jeg er 29, bor i Trondheim, er gift og har en sønn på snart 4 mnd. Jeg går i St. Olav kirke, men synger og jobber i Nidarosdomen.

Skrevet

jeg har også bodd på Hadeland. Hvor bor du? kanskje jeg kjenner deg for kjenner litt til menigheten der.

Skrevet

Hei. Jeg bor på Jevnaker. Men er medlem av saron på roa.

Hvor på Hadeland har du bodd?

Skrevet

Hallo

Jeg har en gutt på 3mnd + 2 snart voksne.

Er 37 år og tilhører Jesus.

Trøster meg med at jeg har evig liv og alder har ingen betydning i Guds rike.

Skrevet

Jeg har bodd på gran (gamkinn) og grua. Bor i Valdres nå.... Var forøvrig på jevnaker i dag....

Skrevet

Jeg bodde på et stykke oppi åsen fra Brandbu. Jeg kjenner ikke til noen på Saron nå.

Skrevet

jeg er 26 år og har en sønn på snart 3. jeg er forlovet og har planer om å gifte meg om ikke lenge. jeg bor i vest agder. tilhører pinsemenigheten. dette var en topp spalte så om du/dere vil ønsker jeg også å kunne snakke med andre unge kristne. :-D

Skrevet

Høres jo ut som om alle her har lyst til å ha kontakt med andre kristene mødre. Hva skal vi finne på? Noen forslag? Jeg har iallefall lagt ut min msn adresse, de som har msn kan jo legge den ut her. Jeg var litt skeptisk til å legge den ut her men gjort er gjort :) Det var ikke så farlig :)

Skrevet

jeg er 30 da... føler meg fortsatt ung da! Har tre barn gift og går i pinsemenigheta på Lillehammer

Skrevet

Jeg er også kristen med barn, men synes for min del at det er mer naturlig å være sammen med mine vanlige venner. Noen kristne. andre ikke.

Skrevet

går og i pinsen. to barn 2,5 år og 15 mnder.

er 21

Skrevet

Er vel ikke så ung (35), men er kristen og har barn:-) Bor i skedsmo og går i en pinsemenighet i Oslo. Har 2 jenter og en gutt, og hvis jm har rett kommer det ei lita frøken til i april.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg også. To barn 3 og 5 år. Går i litt forskjellige menigheter.

Skrevet

Jeg er også en kristen mamma med en sønn på snart 2,5 år. Hadde vært veldig hyggelig med en mail-venninne. Så hvis noen ønsker det samme, er det bare å ta kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...