phantomet Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Egentlig skulle jeg rase inn her på dib og fortelle og takke for en flott lunsj sammen med velve, klættis og røverdatteren med en gang jeg kom hjem..men så ble det full fart her gitt...Men takk takk damer!. Rakk akkurat barnehagen for å hente Junior, så var det å svinge innom butikken og handle mat, hjem og lage middag. I mellomtiden fikk jeg vite at huset vårt var fullt. Eldstejenta hadde med seg venninner hjem fra skolen. Vel, hjemme fikk Junior masse oppmerksomhet fra alle de 10årige jentene, mens måka sov. Da den lille "sjarmis-fuglen" våknet ble det masse sukking, ååh-er og seeeee så søt...*ler* Så laget vi fredagskos, og iløpet av 30min hadde eldstejenta klart å overbevise oss om atdet gikk bra å ha alle på overnatting.... Så kvelden gikk til lek, fnising, skravling og kos....og det var en fornøyd gjeng som inntok soveværelset... Men jeg innrømmer at da var jeg sliten da det endelig ble stille. Og da kroet jeg meg bare opp i sofaen men phantom-mannen og så resten av "gull-rekka" ***Tips: Sjekk hvilke vaner gjestende ti åringer har i kombinasjon med rutinene i hjemme derest. En av jentene er den morgenfuglen, så med nattevåk med måka, og tidlig fnising og vekking av Junior, som bestandig er klar for action, pianospilling og latter fra før klokken 7, så er det et ganske groggy phantom som spiller scrabble med jentegjengen nå før lunsj...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Hehehehe............kunne vært meg som beskrev dette! Sånn har det vært med jenter i hus i årevis. Det tyter inn og det tyter ut. Med overnattingsgjester, skravlesjuke jenter som trenger litt voksenlytting, med sene kvelder og netter, fnising, god mat og spennende å smake noe nytt, spill og latter, ferieturer, grillturer etc. Og det er herlig herlig herlig:-))) Selv om en blir litt bakpå innimellom og sliten og trøtt. Men det går over det:-) Du får slenge deg nedpå sammen med måka og la mannen ta roret et par timer phantomet:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå