kajak&Daniel Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Gutten vil ikke sove før 2-3 på natta, og sovner nesten bare i armene mine.... Når han blir trøtt, begynner han å gråte, og vil at jeg skal bære han rundt. Da sovner han etterhvert. Men om jeg legger han ned, våkner han igjen, og ligger litt stille før han begynner å gråte, og gir seg ikke med det før jeg tar han opp igjen. Så da er det det samme på nytt igjen om at han sovner i armene mine, og våkner når jeg legger han ned igjen.. Så det ender med at jeg lar han sove i armene mine mens jeg sitter i senga, og bare prøver å legge meg ned, og velte meg litt over på siden, slik at han blir liggende ved siden av meg i steden for oppå meg... Men har jo ikke så lyst til at han skal ligge ved siden av meg heller da.... Det har jo gått bra hittil, men er redd det kan skje noe.. Jeg vet jo ikke hva jeg gjør mens jeg sover... Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Gutten er forresten bare 10 uker enda, så da er det jo ikke anbefalt å la de ligge og gråte heller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå