Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Har en på 11 mnd og planlegger å kanskje prøve på en til til høsten..blir da 2 år mellom. Lurer litt om det er like slitsomt å ha 2 år mellom som 3 år? Da er det jo bare å hoppe i det, så blir man ferdig liksom..heheh
Herkules Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Kan ingen svare denne damen:) Neida men jeg lurer på det samme!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Har ingen erfaring med selv enda. Men da jeg var gravid gikk jeg til fysioterapaut. Hun hadde 2,5år mellom dem og mente det var perfekt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Hei :-) Jeg har 2 år og 8 mnd mellom mine barn. Synes dette var veldig greit når dem var små, men nå når den eldste blir 8 år, så har dem forskjellige interesser(selv om de er samme kjønn) og den eldste har blitt så "voksen" at den minste stort sett er til irritasjon:-((...........håper jo dette blir bedre når dem blir enda litt større, men akkurat nå er det utrolig slitende for alle parter. Tror nok det blir tettere bånd(og deler mer interesser) ved 2 år forskjell enn nærmere 3 år..........men dette er nok individuelt;-) Lykke til iallefall:-)
Molait Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 8,5 år her:) Kjempekos å få tid og mulighet til å kose meg med begge to som baby. (klart man koser seg uansett, men blir anderledes) Nå var det ikke planlagt med så stor forskjell da. Kommer det en til vil jeg regne med at vi satser på 2-3 år i mellom. Vil etterhvert ha en lekekamerat i hverandre, men vil helst slippe to helt tette. Synes det er greit at den ene er uten eller på vei ut av bleiene før jeg begynner på neste. Vil og få jobbet litt først. Godt å komme seg ut å få litt voksenkontakt også. Det er meg da:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Vi har 21 måneder mellom våre. Helt fin alder, kunne ikke hatt en stoltere storebror - og nå som lillesøster nærmer seg året er hun hans største fan Han vil ha henne med overalt - og med på alt ikke minst, og hun kryper etter ham så snart han flytter på seg. Aldersforskjellen har aldri vært noe problem her ihvertfall..
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har forsåvidt 9 år imellom mine to. Hun ere mer som en reservemor enn storesøster for sin lillesøster på en mnd. Derimot har en venninne av meg to gutter. en som er født i okt. og den andre født feb. halvannet år senere. Begge varf planlagte. som hun ssa, det er mye pes og slitsomhet med to småbarn/bleiebarn med engang, men de har så stor glede av hverandre. når de er omtrent like gamle.
Niva Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Har 2.5 år mellom mine døttre og det fungerer veldig fint. Min eldste synes det er veldig stas med sin lillesøster. Hjelper til med stell osv. Men likevel er de såpass nærme hverandre i alder at de kommer til å ha glede av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå