Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Har liksom hverken sett, hørt eller kjent noe fra den på ei stund!!!!! Kan vel ha noe med stress å gjøre kansje!?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 ja,jeg lurer på det samme... lenge siden jeg har sett eller hørt fra min også på en stund... huff.. vil jo ha den tilbake... kan jo ikke bare stikke av på den måten liksom... Er selv ganske sliten og stresset om dagen...så det er nok der det ligger... hva skal vi gjøre med det da..??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 kanskje den ligger igjen i brettet med p-piller??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 tror jeg brukte den opp her om dagen...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 eg har heller ikkje det du men så startet eg med rosenrot å har tatt dei kver dag i to veker å nå er eg spinnkåte heile tia, nesten som eg ikkje veit ka eg skal gjør som er singel nå å alt sukk men eg visste kordan det blei når eg startet med dei igjen, kåt som faen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå