Gjest Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Tulla er fem og en halv måned(fire måneder korrigert) og jeg mistenker at hun får vondt i magen av ukokt springvann. Blander kaldt vann med kokende vann som hun drikker til grøten. På nettet rundt omkring står det at man kan gi springvann.. Men er det mulig at hun kan få vondt i magen av vannet? Når sluttet dere å koke vannet?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 jeg koker enda min er 7,5mndr.. han har smakt ukokt men må varme det litt uannsett fordi han liker ikke iskaldt vann! KAn hende er det hun reagerer på ja...
Tupsi Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Vi slutta å koke vannet til tulla vår var 4 mnd. Før der så kokte vi det bare opp i vannkoker og det var det..
Libido- Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Sluttet da han begynte å spise på alt.. gulv, fingre etc. Rundt 3 mnd.
Bambino&brødrene Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Her sluttet vi da han var seks mnd, men lar vannet renne en stund slik at han ikke drikker det vannet som har lagt lagret i rørene. Jeg blander med oppkokt vann fra vannkoker slik at det ikke blir iskaldt, for det kan gi magevondt.
mai mammaen til to Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 vi sluttet når hun var en 4-5 mnd..men har hørt at man trenger ikke koke drikkevannet..fordi de kan helt fint drikke kaldt vann fra springen datteren min liker best helt kaldt vann hun
Hoppetussa Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Etter at jeg så en test av drikkevannet i kommunen min, med funn av både e.coli(så mye at en kan bli syk av det) og andre "basselusker", koker jeg alltid vannet. Media har jo slått opp de verste utfallene av disse bakteriene.
Hoppetussa Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Hvert 4. vannverk i landet hadde utilfredsstillende funn av bakterier. Nettavisen som slo opp saken for ca et halvt år siden.
mamma til en prinsesse Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 var på helsestasjon i går, og HS sa at når ungen er 6 mneder kan de drikke ann fra springen.
Marge Simpsons Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Koker lengst mulig jeg. Her stoler vi ikke på noen! Synes ikke det er så mye ekstra jobb uansett )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå