laracroft Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Her er et knippe kommentarer jeg har fått i løpet av 7 år Her er svigermors utsagn ORDRETT "Den harkingen din er ikke psykisk da?" (Jeg hadde gruff og kremtet i tlf.) "Jeg har ikke noe tålmodighet med barn" (Jeg var gravid) "Håper dere kjøper dere støvsuger for pengene" (Vi ønsket å kjøpe ny støvsuger for pengene vi fikk til jul,altså eget forslag) "Sønnen min må også få lov til å lage mat" "Nå ser det ut som du skal på fest" "Jeg sitter ikke barnevakt mer,førerkortet får du klare sjøl" Og diverse standardutrykk som: "Hva?Nei,det har jeg ikke hørt noe om før" "Bla,bla,bla" Og fnysing,himling med øyne,sarkastisk latter... Har flere gullkorn,men orker ikke ramse opp flere nå. Grøss og gru. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 har en laaaaaaang liste jeg og, men her er noen. - Jeg kom til skade for å si på spøk til jenta mi som var 5 mnd den gang, "at slutt å sutre ellers gir jeg deg bort", etterfulgt av spøkefull latter. og svigermor drar da dett opp om igjen ,og om igjen, og sier "stakkars barn, tenk å si sånn til datteren din, jeg får vondt helt inn i hjerteroten" - dette var svigerfar under en diskusjon på tlf: "Ja jeg ser deg vel i alle fall i begravelsen, for det blir jo noe verdier etter oss" -svigermor praktiserer barnsligheter som å overse, furte for absolutt alt, og lage sine egne sannheter oppe i hodet av alt vi sier.Vrir og vrenger på alt. - bla etter nok en diskusjon hvor mannen min ble spurt hvorfor han ikke sa så mye, og forklarte at han var redd for å si ting som ville såre, så holdt heller munn akkurat da. Og i tlf samtale en stund senere: --er det de klarer å få ut av det, følgende" Du elsker jo å såre oss, det har du sagt selv." håpløst, vi kan uansett ikke vinne, hvor mye vi enn prøver.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Dette er fra eks-svigerfar, hehe...skal man le eller grine? Jeg hadde kreft, og venninna mi tok og skinnet meg da håret begynte å falle av, så jeg skulle slippe å se det forsvinne i tuster. Det var da svigerfatter så meg med blank skalle at gullkornet kom: "Nå har du faen meg barbert hodet også, sånn at alle skal syns synd på deg!" Er så glad jeg ikke har noe med de folka å gjøre lenger!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 herregud ja det må være deilig for deg og slippe et slikt menneske. at det går an av voksne mennesker og si noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå